Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Designet var jo lekkert, men prisen var stiv. :p Nei, holder meg til mitt Sennheiser PX 100 jeg, knallheadset som ser ganske så nøytralt ut. Klarer ikke propper, så da er headset tingen for meg.

*BILDE*

De sitter dårlig på mitt hode. Jeg liker headset mye bedre enn propper, men det ser ikke like bra ut.

Skrevet
Designet var jo lekkert, men prisen var stiv. :p Nei, holder meg til mitt Sennheiser PX 100 jeg, knallheadset som ser ganske så nøytralt ut. Klarer ikke propper, så da er headset tingen for meg.

*BILDE*

De sitter dårlig på mitt hode. Jeg liker headset mye bedre enn propper, men det ser ikke like bra ut.

Hmm. Kanskje du bøyer deg oftere enn det jeg det jeg gjør. :p

Skrevet
bebeluv: Det brukes så vidt jeg vet om kunst, så da bør det vel også kunne brukes om klær?

Jeg bruker vell radikal og konservativ i historietimen for styreformer, men om jeg kan bruke det når det gjelder klær er jeg usikker på. Men kjører på!

Skrevet

radikal-t

1. gjennomgripende: radikale forandringer / gå radikalt til verks

2. som ønsker el. betyr en gjennomgripende forandring av det bestående (mots. konservativ, moderat) : en radikal politiker / de radikale / radikale synspunkter; radikal kjønnskvotering / radikalt bokmål se bokmål 2

Etym.: senlat. avl. av lat. radix rot I

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Hva synes dere om cordfløyel i spreke farger? (til sommerbruk)

Skrevet

Peneste bagen til maks 3000? Må ha plass til laptop (13.3"), to notatblokker, lader og diverse. Er saddleback veien å gå, eller kan jeg finne noe passende fra ToS, Hugo Boss eller lignende?

Skrevet

Hei, postet samme spørsmål for ikke lenge siden, men uten noe særlig respons. Er på utkikk etter noen nye gensere, vanlige "polo" gensere har jeg nok av, så jeg vil gjerne ha noe som er litt mer "kraftig" på en måte. Noen tips?

Skrevet
Hva synes dere om cordfløyel i spreke farger? (til sommerbruk)

Tja, jeg har bestilt meg en gul cordbukse fra RL som ser pen ut, men som Kav sier er det ofte penere på høst/vinter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...