Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en hvit seilejakke i julegave av mine foreldre. Vi har riktignok en seilebåt, men jeg har aldri seilet den, aner ikke hvordan man seiler. Uansett så kunne jeg ikke si nei til jakka, for de virket så forbanna happy over gaven og mente den passet ypperlig ved tanke på sommerferie og båtkjøring. Til å begynne med skøyet jeg litt med dem og sa; "Nå mangler jeg bare brunkrem, et pannebånd, blond sleik bak ørene og et par loafers...".

 

Er det noe en slik jakke kan brukes sammen med, eller vil det hele bare se like fucka ut som "brunkrem-fiffen" uansett hvordan man vender og vrir?

 

Jeg er klar over at det er et teit spørsmål, men dog avlikevel. Man lærer ved å spørre...

Lenke til kommentar
Gossip Girl eier! :love:

Vet :) Skulle ønske jeg kunne miste hukommelse, sånn at jeg kunne sett alle episodene på nytt!

 

Har sett alle utenom de siste 8episodene ca 2 ganger, hehe. Men er lenge til ny episode nå da.

Kommer vel i Mars tror jeg, Sesong 3 episode 14. Sesong 4 skulle komme høsten 2010. Skyt meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Jeg bruker hvertfall seiljakkene mine på seilbåten, og nå og da på regntunge søndager. Det er ikke akkurat pene jakker, så det er nok ikke så lett å kombinere dem så det ser pent ut.

Er noen jenter i klassen min som er helt opphengt i seiljakkene til Helly Hansen...Har egentlig aldri skjønt hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...