Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, prisen var ikke så verst. :) Gleder meg til jeg får dem, trenger noen flere bukser så. :p Mulig jeg slenger opp fit-pics i bildetråden da. ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen her som vet hvor jeg kan få tak i en sånn tynn overtrekksdress som enkelt kan rives av i én bevegelse? :p Anledningen er skoleballet, og skal komme på snøscooter, så det hadde vært litt heftig :)

Bump? :)

Skrevet (endret)
Nei, prisen var ikke så verst. :) Gleder meg til jeg får dem, trenger noen flere bukser så. :p Mulig jeg slenger opp fit-pics i bildetråden da. ;D

Har de samme jeansene, anbefales. God fit, og god pris.

Endret av Vertical^
Skrevet

Flott å høre at det er et par som kan anbefale dem. :wee: Gleder meg til jeg får dem. Forresten, hvordan er det man skulle gå frem for å vaske rådenimbukser man ikke ville skulle farge av?

Skrevet
Det står klart og tydelig inspirert. Og selvfølgelig er det på QXL, den minst seriøse av dem.

Jepp, men om de er identiske med den på bildet så er det jo missbruk av LV logoen, plagiat.

Skrevet
Det står klart og tydelig inspirert. Og selvfølgelig er det på QXL, den minst seriøse av dem.

Det har ingenting med saken å gjøre så lenge produktet de selger er identisk med LV-produkter. De kan kalle det hva de vil, men når den er full av monogram er det ulovlig.

Skrevet

Selvfølgelig. Om det er som den på bildet, men regner med dem har trikset litt med det, slik som alle disse wannabe Burberry skjerfene som selges over alt. Ikke fake Burberry, men inspirerte med annet merke.

Skrevet

Noen gode nettbutikker som selger Nike sin Windrunner-modell til en nice pris? :) Kunne tenkt meg en slik jakke til sommeren.

Gjerne i litt fete farger. Dog ikke for fargerikt med rosa og grønt liksom.

Men noe ála dette:

nike-windrunner.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...