Gå til innhold

Dual Xeon Folding WS ☛ Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Kommer med litt oppdateringer her, for å holde koken i kommentartråden! :) For tiden er det som regel 8103 WU som dukker opp, så havner totalt sett på rundt 230'~ PPD med maskinene jeg folder med. Ganske bra det! Men nå som det er begynt å bli varmere vær, så merker jeg godt at Xeon serveren står i huset. Har ikke flyttet den ned i kjelleren enda, da Xigmatek kabinettet var en god del større enn jeg hadde regnet med, så må lage plass der snart. Nå står den i gangen her og varmer opp, blir ofte 25-27 grader i lufta i gangen nå. Gleder meg til mer info om GPU folding, og om det er potensielt med tanke på w/PPD så har jeg plass til 4 PCI-E GPUer på hovedkortet. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et 7970 i posten nå. Jeg skulle jo vente, men..

-både angrer og gleder meg til å se hva det klarer på bretting og krypto-valuta (bitcoin/litecoin) :)

 

EDIT: Dette kortet tar 3 slots, så da sliter vi (og de fleste andre) vel med å få plass til 4....

Endret av oyoygard
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Blir spennende oyoy! Kom med en oppdatering med hva som skjer med ny hardware! :)

 

Har forøvrig en liten sommerpause i foldinga nå, ble så fryktelig varmt i gangen der serveren stod, og dette fløt over til soverommene. Å prøve å sove i 25-27 grader er rett og slett håpløst! :p Skal flytte serveren snart og få opp foldinga igjen, har nå hatt ca 3 ukers avbrekk, og føler jeg må få den igang igjen. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk ikke AMD til å spinne under Linux. :(

Hatt pause jeg også, kjøligere i Trondheim nå, så fyrer opp igjen litt.

Mulig jeg må putte NVIDIA i den andre maskinen når fyringssesongen starter igjen :)

 

EDIT: Det er forresten varmere igjen nå, så jeg har stoppet igjen. Krabbet til 6. plass i dagsproduksjon på laget :) Hadde vært artig å sett en sammenstilling av statistikk fra brette-instituttet hos Stanford og meteorologisk på Blindern... ;)

Endret av oyoygard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...