Gå til innhold

[Løst] Nettavisen infisert med Windows securety 2012 ?


Anbefalte innlegg

Satt og leste litt aviser i natt og når jeg gikk inn på Nettavisen poppet det opp en liten melding om at Windows securety 2012 hadde funnet en feil på maskina og ba om ok for å starte scanning.Det gjorde jeg selvfølgelig ikke da jeg vet at dette er et virus så jeg skrudde av maskina istedet.

 

Bruker Exp 9.0 og har Win7 med alle oppdateringer.

Kan jo være at jeg har fått den et annet sted men holder meg unna Nettavisen en stund. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker bare Windows defender som er "innebygget" i Win7.

Har ikke hatt virus på minst 5 år da jeg er svært forsiktig med hvilke nettsider jeg besøker,men det er klart at et skikkelig antivirusprogram er det beste.Gidder bare ikke alt maset som følger med disse programmene.

Tar bestandig ekstern backup av alt som er viktig for meg så får jeg virus formaterer jeg bare og er oppe å går igjen på under en time. :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Satt og leste litt aviser i natt og når jeg gikk inn på Nettavisen poppet det opp en liten melding om at Windows securety 2012 hadde funnet en feil på maskina og ba om ok for å starte scanning.Det gjorde jeg selvfølgelig ikke da jeg vet at dette er et virus så jeg skrudde av maskina istedet.

 

Bruker Exp 9.0 og har Win7 med alle oppdateringer.

Kan jo være at jeg har fått den et annet sted men holder meg unna Nettavisen en stund. :)

 

Last ned Microsoft Security Essentials, som er HELT gratis, bruker den selv på alle mine PCer.

 

http://windows.micro...rity-essentials

 

Windows defender er jo ut datert programvare, MSE er det du trenger da defender ikke får oppdateringer etter at Windows 8 kommer ut.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...