Patrick123 Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 Har noen erfaring med argentineren Denis Stracqualursi? Jeg trenger to spisser til Las Palmas-laget mitt (nyopprykket til La Liga) og han ser... grei ut på papiret, men for 19 millioner vet jeg ikke helt om han er noe å satse på. Han er mer et oppspillspunkt enn noe annet.
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Jeg fant FM 2013 DVD-utgave til latterlige 29 kr på Elkjøp.no. Er man nødt til å ha DVD-ROM på PC-en for å installere spillet, eller følger det med en kode som kan aktiveres via Steam?
Rescue me Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Jeg fant FM 2013 DVD-utgave til latterlige 29 kr på Elkjøp.no. Er man nødt til å ha DVD-ROM på PC-en for å installere spillet, eller følger det med en kode som kan aktiveres via Steam? Tror du kan aktivere via Steam . Trenger i hvert fall Steam for å spille. Spilte selv litt FM2013 i går, og var ganske artig. Har nå virkelig fått et bra lag, etter 5 og en halv sesong med spilling. Spiller med Frankfurt, og har enda ikke vunnet ligaen, nå leder jeg med 12 seiere og et tap.
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. november 2013 Skrevet 14. november 2013 Takk for det. Da håper jeg at det er tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå