Gå til innhold

[Løst] Ny TV 50"-55"


Anbefalte innlegg

Jeg er altså på jakt etter ny Tv, og ønsker da best mulig bilde.

 

Favoritten etter å ha lest en del tester må være Panasonic`s Plasma Tv`er.

 

En ting jeg ikke finner utav er dette med GT,VT og ST. Jeg har forstått det slik at det er et slagt filer i GT og VT modellenne som gjør den bedre i lyse forhold.

 

Er det andre vesentlige forskjeller? Er jo stor prisforskjell fra ST til de andre to.

 

 

Har også vært inne på Samsungs 55" 7-serie LED, men har forstått at bilde på Plasma`en til Panasonic er bedre.

 

Bruker da Tv`en til alt mulig og trenger en god Tv over hele linja. Lysforhold kan variere, ettersom jeg kanskje flytter.

 

Pris er ikke så veldig viktig, men vil jo gjøre et "godt kjøp".

 

Takker for alle svar og innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du handler på ett begrenset budsjett, så vil tørre å påstå at plasma gir mest bang for the bucks.

 

Jeg har en 3 gammel Panasonic plasma av budsjettypen, synes den har bedre bilde enn mange av de dyrere lcd/led-skjermene. Gode farger og bra sortnivå.

Minuset med min skjerm er at den ikke er så glad når det er mye lys, type nord norsk sommer med dagslys og sol døgnet rundt. Men så lenge sola ikke står rett inn stua går det greit.

 

Har heller ikke hatt problemer med innbrenning, selv om den har fått sine timer med playstation-spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...