Gå til innhold

Guild wars 2 eller Borderlands 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er en mmorpg spiller og liker å være medlem av en stor verden (da jeg leste dit hadde jeg tenkt å svare guild wars 2), men på en annen måte er du litt mer for skytespill (da jeg leste det måtte jeg facepalme fordi da var jeg like langt, og dermed du også :p)...

 

Jeg elsker begge deler - men klarte ikke å bli noe kjempefan av borderlands.

 

Spiller CS:GO, og BF3 (skytespill uten elementer av rpg)

Har tidligere spilt mye av originale CS, bf2, cod4 og cod5 (world at war)

 

Har spilt enorme mengder mmorpg (eve, wow, aoc, og en smule tsw)

frem til jeg fikk en DOTA 2 invite, og shanghaia venner til å skaffe det selv.

 

Går mest i dota2, cs:go og bf3

 

Grunnen til at jeg ramser opp er for å se om du finner noen like preferanser som gjør at neste del blir litt mer relevant.

 

Svaret på ditt spørsmål:

Vet (uten å ha testet noen av delene) at jeg hadde likt Guild Wars 2 best. (GW2 er på min to buy liste, ikke borderlands 2)

 

Likte du borderlands?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lagt min elsk på begge sjangrene men siden Diablo 3 failet stort i å slukke min tørst for loot så velger jeg å dedikere min tid til Borderlands 2.

 

Guild Wars 2 var ikke helt min greie, har lest utallige forum, sett utallige videoer til inspirasjon men hele spillet føltes uansett bare helt blaff og meningsløst. Digger grafikken og fulgte faktisk med i storyen, så et stort pluss der men det som ødela hele spillet for meg var mangelen på følelsen av progressjon. Du strever hele tiden med å sloss mot fiendene, ingen OP følelse etter en lang grind. Derfor jeg digger Borderlands 2 der du kan høvle igjennom og slite deg med noen monstre for å senere komme tilbake for 1 shotte alle i en mils omkrets og føle deg som en fortjent enehersker av området.

 

Det er iallefall min mening om de to spillene, vil kanskje også påpeke Torchlight 2 men siden du virker mer som en fan av MMO og FPS så kanskje det ikke faller helt i smak.

Lenke til kommentar

Jeg er nok nødt å ha begge : ) og har begge kjøpt.. Guild wars er iallfall kjekt nok foreløpig i intervaller for meg ihvertfall, er der jeg har spillt mmos siden ultima online og ingenting har noengang overgått det i sine golden days. Og blir bare ikke samme øktene med spillhekting, så da blir borderlands den perfekte avløseren tror jeg. som kan trøs på med en gang det blir tamt.

 

Og guild wars 2 er ikke så verst og det koster heller ikke noe i mnds avgift samt pvpen er ganske artig om du kommer i en grei guild.. siege combat etc.

 

Borderlands sier seg selv at det blir sykt moro : )

 

Guild wars 2 var ganske oppløftende etter at jeg husker eneren var dritt i min mening med en veldig instansert verden der man ikke akkurat traff på folk tilfeldig utenom i byer og huber etc

 

Uansett så er det helt greit å eie med tanke på at du slipper mnds avgift når spillet ikke akkurat er dårlig eller har fått noe dårlig mottagelse. Det er kun opp til seg selv om det faller i smak slik det er bygget opp.

 

Samme gjelder iallfall at TSW er bedre enn GW2 det er en veldig individuell mening det .. Og jo det er sikkert bra. Men har hørt like mange som ikke direkte likte det at all.. Og når man heller ikke ser funcom ansatte går rundt i flosshatt og stokk, men måtte kutte ned store mengder av staben. Samt den generelle oppfatning av hvordan spillet er.

 

 

Kortet ned så ville jeg kjøpt begge (gw2 og borderlands 2) :)

Endret av piokken_InnleggNO
Lenke til kommentar

Etter hva du skriver Borderlands 2 - uten tvil.

 

Skytespill, med passelige menger av mmo elementer.

 

Skal du spille mmo som ikke er skytespill er TSW bedre enn GW 2 også.

 

Dagens, TSW leverer langt dårligere enn GW2, betale per mnd må man også.

 

Etter 2 uker hadde jeg så si sett hele TSW, nå etter 1mnd+ har jeg ikke klart å utforske GW2 engang, sier sitt om størrelsen på spillet.

Skal ikke gå så mye mer inn på tsw vs gw2 men GW2 vinner helt klart krigen her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter hva du skriver Borderlands 2 - uten tvil.

 

Skytespill, med passelige menger av mmo elementer.

 

Skal du spille mmo som ikke er skytespill er TSW bedre enn GW 2 også.

 

Dagens, TSW leverer langt dårligere enn GW2, betale per mnd må man også.

 

Etter 2 uker hadde jeg så si sett hele TSW, nå etter 1mnd+ har jeg ikke klart å utforske GW2 engang, sier sitt om størrelsen på spillet.

Skal ikke gå så mye mer inn på tsw vs gw2 men GW2 vinner helt klart krigen her.

Enig der TSW har ikke så mye og komme med. GW2 har langt flere oppdateringer og mange unike historier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...