Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekket ut Diego Alves fra Valencia? Har ikke tilgang til spillet på noen som helst slags måte så jeg aner ikke hva han koster, men i følge det jeg har sett av stats(futhead) så ser han ut som et beist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket ut Diego Alves fra Valencia? Har ikke tilgang til spillet på noen som helst slags måte så jeg aner ikke hva han koster, men i følge det jeg har sett av stats(futhead) så ser han ut som et beist.

Koster rundt 7000 på xbox.

Skrevet

3 av de 4 siste spillerne jeg har kjøpt har forsvunnet. I bynnelsen etter auksjonen er over, står det "expired", og etter hvert så er de borte. Finner dem verken i "Watch list", "Unassigned", "Club-> Players" eller i Trade pile. HJELP!?

Skrevet

Ser ut som mange spillere har steget i pris nå, så jeg prøver å selge de aller fleste jeg har kjøpt, delvis siden jeg angrer på at jeg valgte la liga. (dyrt og dårlig utvalg)

Tips til nasjoner/ligaer? Tipper jeg får en 25-40k å bruke hvis jeg får solgt alle, og skal ha ETT bra lag, ikke 2-3 middelslag slik jeg hadde nå.

Skrevet

Oscar koster jo rundt 10 000. Ikke akkurat billig.

Til dere som har spillet eller har spilt på EA sitt ekle Seasons Cashkort, er det noen turneringer ute nå? Og hvor mye tjener man i det nye ligaspillet, får man coins når man rykker opp osv?

Skrevet

Kun standardturneringer, du får vel 2000 + 1 gullpakke for å vinne gull-turneringen online.

Tjener 850 coins på å rykke opp første divisjonen (den du starter i), vet ikke når du kommer høyere opp.

Tenkt på PL men er vel den dyreste ligaen der ute.

Skrevet

Sett i det store bildet er ikke 10 000 mye for spillere som Oscar eller.

Fikk Yaya Touré og Ashley Young for ca det samme på FUT 12, så 10k for Oscar vil jeg kalle blodpris. Må ned på halve prisen i hvert fall, minst.

• Liker 1
Skrevet

Kun standardturneringer, du får vel 2000 + 1 gullpakke for å vinne gull-turneringen online.

Tjener 850 coins på å rykke opp første divisjonen (den du starter i), vet ikke når du kommer høyere opp.

Tenkt på PL men er vel den dyreste ligaen der ute.

Du får 7500 for å vinne 3.div.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...