Gå til innhold

Chivalry: Medieval Warfare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serverbrowsern crasher en god del når man prøver å sortere den. Letteste er å bruke filterne istede.

De jobber med en fix uansett. Lurer faktisk på om ikke den updaten kommer ut i dag/i morgen ;)

Finnes en del folk som er helt latterlig gode med kicket ( f ). Finnes ikke noe mer plagsomt enn det. :(

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

"We will be releasing the first hotfix tomorrow at 9AM PST.

 

Changes:

- Removed stats reset and improved rank/unlock system reliability (weapon unlocks will no longer reset)

- Fixed crash with server browser

- Fixed exploits.

- Auto-Team Balance on by default in all official servers

- Auto-Team Balance changes to give you notification and not count as death

- Fixed being able to join servers that were already full and overload them

- Now can only see game servers that are running the same version of the game as you are."

 

Det er vel snakk om i dag 9AM PST siden det ville vært mandag for dem når de skrev "tomorrow". Håper det fikser unlock bug'en. Jeg har hittil bare fått låst opp ett sverd, alle andre våpen får jeg ikke noe progresjon på..

Lenke til kommentar

Jeg gjør det best med skjold og den siste unlocken for mace (Holy water, ettellerannet. Kjapp)

 

Ellers har jeg ikke opplevd så mye bugs. Litt rot med serverlista siden igår. Jeg finner veldig få low- latency TO- servere for 32 spillere.

Det eneste er at det virker som at spillet er VELDIG ping- avhengig. Et øyeblikk tar jeg ned 3-4 på rad, neste øyeblikk har motspiller med den største macen kortere sving- tid enn meg med et lite kjapt våpen.

 

Edit:

Utrolig artig spill, forresten. Godt valg å få refundert WoR- preorder, kjøpe Chivalry og ha 6€ til overs.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Har ikkje refundert WoTR (fekk forsåvidt valuta for pengane allereie i betaen), men det er nok Chivalry som kjem til å halde fram med å vere installert. Leid meg gjennom 25 kills med warhammer i dag for å låse opp slegga. Har vel kanskje 60 kills no til Grand Mace.

 

Er sjølv ganske ubrukeleg med einhandsvåpen, anten det er som knight (prøvde desperat å lære meg å vere effektiv med longsword + shield) eller MAA (heilt håplaust, sjølv etter at eg låste opp Morning Star). Som Vanguard med Zweihänder er eg vanlegvis høgt oppe på scorelista, og - viktigare - har ein kjensle av at eg konkret bidreg til at laget kjem nærare å fullføre objectives. Går bra med polearms og tohåndsvåpna til Knight òg, men store sverd er liksom tingen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

For min del er Chivalry den klare favoritten, men det er ikkje sånn at eg aktivt hatar WoR (førehandstinga det òg). Synest kampsystemet i Chivalry er meir dynamisk og dermed til sjuande og sist meir skill-basert enn WoR, og det er viktig. Chivalry har òg ein Team Objective-gamemode som er mykje meir spanande enn TDM/Conquest. Reint teknisk er kanskje Chivalry òg mindre avansert (UE3), men miljøa og kartdesignet er veldig bra.

 

Spelkjensla er uansett veldig ulik - Chivalry er som om multiplayeren i Dark Messiah fungerte, medan WoR er som Mount & Blade gjort om til dedikert multiplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...