Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Hei, svært få som melder om problemer med telefonen den siste tiden. Har det blitt bedre, noe som i tilfelle er svært gledelig, eller har man bare gitt opp?

Har fremdeles frys og reboots, men ikke så ofte som før. Frys skjer kun under lading og oftere ved trådløs lading enn med USB kabel. Og det er faktisk en måned siden forrige reboot.

 

EDIT:

  • Noe annet som skjer "av og til" er at alle live tiles slutter å oppdatere seg, Må blokkere/slå på i background tasks, reboote og så vente noen timer før de plutselig funker igjen ..
  • I forrige uke oppdaget jeg også at Apps oppdateringer ikke ble varslet lenger ... (fant en fix på WPCentral)

Så det er litt snusk her og der enda. Men ikke mer enn jeg kan leve med (så lenge det fins en fix :p )

Endret av helsten2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagt over en cd som spiller fint på pcen, men på telefonen er det såvidt jeg får noe lyd. Spotify spiller høyt og fint.

 

Da må du ha gjort noe galt. Jeg har lagt over mesteparten av CD-samlingen min og den spiller klart og høyt. Riktignok er det kopiert fra min gamle Nokia N8, men der brukte jeg et Nokia program for å lese av og overføre mine CDer til telefonen.

Lenke til kommentar

hadde problemer med frys, mms og bluetooth i bilen. Leverte den inn hvor de la inn ny software. Kun hatt en frys/reboot etter det. Bluetooth i bilen derimot har de ikke klart å fikse

 

Kjent problem med Bluetooth i bil og mobiler (ikke bare Nokia). Nokia kjører industristandard for Bluetooth protokoller, i bilindustrien er det nok ymse med hvordan man følger standardene. Sjekk heller med leverandør av din bil og sjekk også for ekstra instillinger i anlegget på din bil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da må du ha gjort noe galt. Jeg har lagt over mesteparten av CD-samlingen min og den spiller klart og høyt. Riktignok er det kopiert fra min gamle Nokia N8, men der brukte jeg et Nokia program for å lese av og overføre mine CDer til telefonen.

 

Mulig det er pga jeg rippet cden i itunes... Men den spiller jo fortsatt fint og høyt i vlc på pcen.. Får prøve og gjøre det på nytt

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg denne mobilen nylig og jeg er fornøyd med den, så lenge den ikke omstarter seg selv. Det vil si at den ikke låser seg (Som jeg har hørt og lest flere andre har opplevd), men at den bare starter på nytt og jeg "bare" må skrive inn pinkoden på nytt.

Så jeg lurer på om det finnes noe jeg kan gjøre for å fikse det?

En annen ting er lyden når det ringer. Det er sånn at lyden er stigende, men jeg vil ikke ha det sånn og finner ikke andre valg i innstillinger. Vil ha samme tonehøyde fra første ring. Har jeg oversett noe, eller er det eneste som er tilgjengelig?

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg denne mobilen nylig og jeg er fornøyd med den, så lenge den ikke omstarter seg selv. Det vil si at den ikke låser seg (Som jeg har hørt og lest flere andre har opplevd), men at den bare starter på nytt og jeg "bare" må skrive inn pinkoden på nytt.

det eneste som er tilgjengelig?

 

Samme problem som jeg har med min. Prøvde denne simtray fiksen, virket noen dager men nå så ble min ille igjen.

Om du ikke er så nøye så velg 3G istedet for 4G under Mobilnettverk (?) så er det problemet borte.

Jeg har tenkt å sende inn min på rep igjen en dag for å få dette fikset, for har jeg betalt for 4g skal jeg ha 4g.

Lenke til kommentar

Samme problem som jeg har med min. Prøvde denne simtray fiksen, virket noen dager men nå så ble min ille igjen.

Om du ikke er så nøye så velg 3G istedet for 4G under Mobilnettverk (?) så er det problemet borte.

Jeg har tenkt å sende inn min på rep igjen en dag for å få dette fikset, for har jeg betalt for 4g skal jeg ha 4g.

 

Først og fremst takk for svar, og er glad jeg ikke er den eneste.

 

Er ikke SÅ viktig for meg med 4g, så jeg skal gjøre det. Takk for tipset.

Lenke til kommentar

Sliter med batteriet på telefonen enda. Har kanskje en standby-tid på 16-18 timer med Wifi, mobildata, NFC, bluetooth og mail-synkronisering slått av. Vet ikke helt hva neste steg kan være. Har prøvd soft og hard reset, har heller ikke tillatt noen bakgrunnsprogrammer å kjøre..

Lenke til kommentar

Min tlf pleier vise H for HSDPA, men nå nettopp stod det L. Wtf?

Fra brukerhåndboka:

post-206045-0-17050600-1362153404_thumb.png

...ingen L, nei. Nytt mobil-VIRUS? :dribble:

 

EDIT:

Googlet dette og noen sier at LTE ble endret til L etter siste firmware oppdatering ...

LTE ikke tilgjengelig her (i dalstroka utafør) så jeg får ikke sjekket.

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...