Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Andre som har Windows 8-pc med berøringsskjerm og har tatt seg selv i å utføre samme "gestures" på WP8-mobilen?

Jeg tar meg selv ofte i å dra ovenfra og ned på skjermen for å lukke apper :p

Lenke til kommentar

Nei, kun mus/tastatur her i gården :( . Venter til det er en kraftig maskin med W8 (ikke W8 RT) på banen til en rimelig sum før jeg dykker nedi touch-pcer :p .

 

Men jeg drar ovenfra og ned for å lukke apper på N9en min mens jeg venter på 920en skal komme tilbake fra UK, hvis det teller ;) ?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Dette byttet skulle vel ikke være så vanskelig å få til når vi leser denne avstemningen.

 

http://www.gizmodo.c...e-mobile-phone/

 

fullt av stae microsoft fanboys på den nettsiden. hvermannsen sitter med iphone5 og nyter livet.

 

kommentaren av 'guest' på den nettsiden oppsummerer det hele:

"i'd love to know how many of the people who have voted for the lumia have actually used one.."

Endret av Triple_DES
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nei, kun mus/tastatur her i gården :( . Venter til det er en kraftig maskin med W8 (ikke W8 RT) på banen til en rimelig sum før jeg dykker nedi touch-pcer :p .

 

Men jeg drar ovenfra og ned for å lukke apper på N9en min mens jeg venter på 920en skal komme tilbake fra UK, hvis det teller ;) ?

Funker det? Stilig!

Håper det er noe MS vurderer å implementere.

Lenke til kommentar

 

 

-wifi som skrur seg av når lockscreen er på --> noe som fører til at ALL notification blir ubrukelig unntatt SMS varsel da.

 

-auto-rotate funksjonen som ikke går an å skru av

 

Jeg får notifications om både mail, facebook og chat selv om telefonen er i dvale. Dessuten kommer wifi i dvalemodus i neste oppdatering.

 

Det samme gjelder automatisk skjermrotasjon, som jeg er enig i er irriterende å ikke kunne skru av.

 

Minioppsummering etter en helg med 920:

 

+ trådløs lading

+ enkelt os med god flyt

+ rask nettleser

+ bedre signaler enn iPhone/galaxy s2 i områder med dårlig deknng

+ tett integrasjon av sms/mms/messenger og facebookchat

+ backup i skyen

+ full officestøtte

 

- blåtann spiller varsellyder til bilstereoen som om de var samtaler

- ringelyd og medielyd deler volumkontroll, uvandt å måtte skru lyden opp igjen etter spilling

- enkelte spill spiller ikke av hele lydeffekten om to trigges tett etter hverandre( fx Sudoku )

- savner varslingssenter og muligheten til å skru wifi/blåtann osv raskt av og på ved behov. Det er tungvindt å grave seg ned i settings hver gang.

 

Dessuten har jeg ikke funnet ut hvordan man redigerer et lagret nummer før ringing ( velg kontakt, legge til fx +47 foran så ringe uten å måtte redigere kontakten først

 

Lenke til kommentar

fullt av stae microsoft fanboys på den nettsiden. hvermannsen sitter med iphone5 og nyter livet.

 

kommentaren av 'guest' på den nettsiden oppsummerer det hele:

"i'd love to know how many of the people who have voted for the lumia have actually used one.."

 

 

hehehe... vel, er vel en fanboy jeg da, siden jeg ikke har hatt noen problemer med den å innrømmer det :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hva er dette for no tull. mobilbank/bankid fungerer ikke lenger.

 

jeg har dnb. når den skal sende koden så får jeg feilmelding 'en feil oppstod med sim programmet' blablabla

Har ingenting med hverken Lumia 920, Microsoft, WP8 eller Telenor å gjøre ;)

Fikk det samme her og måtte inn i nettbanken til DNB, slette bankid på mobil og lage ny...

DnB har visstnok tenkt sikkerhet... ;)

Ps! Mobilbanken funker som bare det igjen :D

Endret av Xaphoon
  • Liker 4
Lenke til kommentar

fullt av stae microsoft fanboys på den nettsiden. hvermannsen sitter med iphone5 og nyter livet.

 

NÅ HAR JEG FÅTT NOK:

Nokia Lumia 920 RØD (brukt i 5 dager) byttes mot en Iphone5. send PM

 

hva er dette for no tull. mobilbank/bankid fungerer ikke lenger.

jeg har dnb. når den skal sende koden så får jeg feilmelding 'en feil oppstod med sim programmet' blablabla

 

Vet dere hva, når jeg er ferdig med eksamen skal jeg lage en app som fikser alle de jævla problemene

 

går jo ikke an å skru av den irriterende auto-rotate'n heller.

hva faen er det microsoft driver med, helt ræva, anti klimaks dette drittet

 

Jeg vil si WP8 kanskje ikke er for deg, og det er helt greit. Men det går an å "diskutere" problemstillinger uten å være så "tydelig" i språket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...