Gå til innhold

Nokia Lumia 920-tråden


iMono

Anbefalte innlegg

Hehe, det er mulig den er noe tung for enkelte, men ifht. iPhone er det 4,5" mot 4", trådløs lading og mekanisk bildestabilisering og kanskje en litt 'volvo'-solid byggemåte som bidrar til vekten. Jeg har svære hender, veier over 100kg og går på helsestudio tre gange i uka, regner med at dette med vekt og størrelse er overkommelig for meg, så få pinglene nøye seg med mindre og dårligere telefoner. :dribble:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sender mobilen tilbake til Clove og satser på jeg får en ny sendt med DHL ganske straks.

 

Sender i dag, de får den i morgen, sjekkes i overmorgen, sendes ny torsdag, får den fredag. Satser jeg på.

Hvor lenge varer batteriet ditt? Har du noen screenshots fra en app med sånn graf kanskje? Så kan vi sammenligne

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

Ikke noen app med graf, men ett eksempel er 40 min med MP3-avspilling på medfølgende høretelefoner og skjermen av med konstant dekning uten apps i bakgrunnen: 20% batteri. Jeg sjekket også forumet to ganger, bare for å se om jeg hadde fått notifications.

 

Det er for mye, sant? Er vant til å kunne se 2+ filmer og fortsatt ha over 50% batteri igjen fra SGS3en.

 

Av og til varer telefonen 6 timer, av og til 30 timer, det blir for sporadisk for meg.

 

edit: I tillegg funker ikke Nokia apps lengre etter sist reset dersom jeg har Engelsk systemspråk, bare om jeg har norsk. Og det kommer ikke på tale =P .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ikke noen app med graf, men ett eksempel er 40 min med MP3-avspilling på medfølgende høretelefoner og skjermen av med konstant dekning uten apps i bakgrunnen: 20% batteri. Jeg sjekket også forumet to ganger, bare for å se om jeg hadde fått notifications.

 

Det er for mye, sant? Er vant til å kunne se 2+ filmer og fortsatt ha over 50% batteri igjen fra SGS3en.

 

Av og til varer telefonen 6 timer, av og til 30 timer, det blir for sporadisk for meg.

Jeg skal sette på musikk i 40 min etter jeg kommer tilbake fra lunsj og se hva jeg havner på, og så poster jeg grafen her

Lenke til kommentar

Nice, håper du har bedre enn meg.

 

For det er ikke urealistisk av meg å forvente mindre batteritap enn 20% på 40min ved mp3avspilling?

 

Vakuum: det er jo fantastisk. Du merker ikke noe av det svinnet jeg har da. MAO gjør jeg en smart ting ved å sende enheten tilbake.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Vakuum: det er jo fantastisk. Du merker ikke noe av det svinnet jeg har da. MAO gjør jeg en smart ting ved å sende enheten tilbake.

 

Hvor mange dager har du hatt enheten? Å tømme batteriet er ikke nødvendigvis nok for å "synkronisere" batteriet. Men hvis du har hatt den en stund, avinstallert skype og blokkert nokia drive og den fortsatt er elendig så ja.

 

Men som jeg har nevnt tidligere: Sporadisk batteritid er som oftest en softwarefeil, altså noe som blir løst ved oppdateringer og som oftest skyldes at bruksmønsteret treffer en av disse feilene.

Lenke til kommentar

En måneds tid ca, så tror egentlig det er noe muffens. Hvis det er SW feil får jeg jo samme SW tilbake som jeg sender inn, så det endres ikke. Er det HW, får jeg ny HW (produsert etter min nåværende i tillegg, antar jeg). Så enten endres ingenting ellers blir det bedre.

 

Verdt turen, tenker jeg.

Endret av Slai
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En måneds tid ca, så tror egentlig det er noe muffens.

 

Kjører battery status og spiller musikk nå. Jeg har den på lydløs fordi jeg sitter på jobb, så kanskje det har noe å si.

 

Så langt:

Tatt ut av lader kl 08:40

Spillt musikk siden kl 11:10

Batteristatus nå ved kl 11:57 er fortsatt 100%

 

Jeg koblet til headsett og satt volum på 15, skal oppdatere deg med status litt senere. :)

Lenke til kommentar

Okay, jeg sender definitivt den i retur nå. Har blitt lovet DOA status og ny tlf sendt med en gang, så satser på jeg har den nye på fredag :) .

 

edit:

http://www.wpcentral...windows-phone-8

 

Missing Xbox games from WP8. Tentacles osv.

Ok, jeg skulle til å starte musikken nå med de medfølgende ørepluggene, men nå reagerer de ikke i det hele tatt, lyden blir bare spilt ut fra telefonen. Prøvd å reboote og ta de inn og ut flere ganger... Tips?

 

Edit: Testet med et annet headset nå og på repluggingsforsøk nummer 20 kom lyden tilbake igjen... Urovekkende :S

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...