Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt inn julegaver her også i dag :)

Men klarte faen ikke å få tak i Prison Break sesong 1 til en kompis! Han ønsket seg det, så hadde vært jævla kjekt å fått tak i! Siste butikken jeg vet om er Platekompaniet i byn :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpt inn julegaver her også i dag :)

Men klarte faen ikke å få tak i Prison Break sesong 1 til en kompis! Han ønsket seg det, så hadde vært jævla kjekt å fått tak i! Siste butikken jeg vet om er Platekompaniet i byn :hmm:

Det er 2 dager til 24 des, de Sendes vanligvis innen 24 timer som det står på siden. Prison Break sesong 1 er på siden da, rekker du kjøpe det der fra da.

http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Prison_Break_-_Sesong_1/?id=801908

Skrevet (endret)

Mhm, kjøpte det nettopp! Hvor stor Download er selve Day Z?

Du kjøpte Arma 2 Combined Operations?

Edit: Så at du hadde når jeg leste lit nøyrere :p

Endret av MhMh
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Edit: Så at du hadde når jeg leste lit nøyrere :p

Hehe ;)

Edit: Da var hoved spillet lastet ned, da var det bare 7gb med Operation arrowhead.. Som tar ca 1 - 2 timer å laste ned..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Venter bare på at min skal dø så jeg får byttet ut hovedkortet.

Skrevet (endret)

Hmm... har vært raportert tilfeller av det. Er nok en "batch" som er dårlig vil jeg tro og du får nok den reparert.

Min lever i beste velgående å kjøpte min i starten av juli (sjekka kvitteringa) og ikke hatt problemer med den annet enn en knust skjerm for mye som var min egen feil.

Endret av Rolf_X
Skrevet

Hmm... har vært raportert tilfeller av det. Er nok en "batch" som er dårlig vil jeg tro og du får nok den reparert.

Min lever i beste velgående å kjøpte min i starten av juli (sjekka kvitteringa) og ikke hatt problemer med den annet enn en knust skjerm for mye som var min egen feil.

Kjøpte min i August.. skal sendes inn, men venter til etter nyttår. :p Nokia 3310 er jo awesome så...

Skrevet

Kjøpte min i August.. skal sendes inn, men venter til etter nyttår. :p Nokia 3310 er jo awesome så...

Min har jeg aldri brukt med stock UI og roota den med en gang. Er godt fornøyd med min å håper ikke at min tar kvelden med det første :). Kan hende jeg har av det partiet som ikke tar kvelden.

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Da var Arma 2 installert.

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

... PCen min klarer ikke Arma 2 med DayZ på fult.. :(

Gjest Slettet+412
Skrevet

... PCen min klarer ikke Arma 2 med DayZ på fult.. :(

How come?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Er så og si umulig og ha Day Z på fullt uten FPS drop på en og til under 20.000 ;)

Hehe, kjipt akkurat det da, men jeg synes ikke det trengs når jeg tenker på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...