Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er du redd for da,? at du se noe du ikke liker ja ja.

Tiden med ITavisen er forbi, og ser ingen grunn til å titte på alle trolla. ;)

For meg er ITavisen et banneord, selv om du linker den hit..hehe.

Endret av Maximalyd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Maximalyd: Trenger jo ikke smarttelefon du når du ikke bruker den funksjonaliteten så og si :p . En enkel sak til 100 lappen holder da ;) .

SGS3en min har holdt i over 3 dager hvor den har så og si bare liggi i en tursekk og brukt bare til å sjekke klokka litt, sende en sms i ny og en og kanskje en og annen telefonsamtale.

Skrevet

@Maximalyd: Trenger jo ikke smarttelefon du når du ikke bruker den funksjonaliteten så og si :p . En enkel sak til 100 lappen holder da ;) .

Hehe...bruker jo andre apper endel da. Blir for kjedelig med en 100-kroners telefon. :p

Skrevet

Hehe...bruker jo andre apper endel da. Blir for kjedelig med en 100-kroners telefon. :p

Hehe... dingsefreaker liker å ha noe å fikle med :p .

Bruker selv en hel del apper og de spiser jo batteri vis man bruker de flittig. En gang i fremtia ser vi sikkert tilbake på denne tia hvor smarttelefonene ikke hadde lange batterilevetid og ler :p .

Skrevet (endret)

Hehe... dingsefreaker liker å ha noe å fikle med :p .

Bruker selv en hel del apper og de spiser jo batteri vis man bruker de flittig. En gang i fremtia ser vi sikkert tilbake på denne tia hvor smarttelefonene ikke hadde lange batterilevetid og ler :p .

Hadde nok fikla mer for 30 år siden. ;) Nå liker jeg at alt kommer "ferdig" og bare til å bruke....hehe. Nå gidder jeg rett og slett ikke. Fikla mye selv med alt mulig når jeg var i 20-åra. Man blir mer bedagelig med åra...hehe.

Og de app'ene jeg har krever ikke mye. :)

Akkurat som med bil. Før skulle det gå fort, rå akselrasjon osv. Trimming og skruing. Nå gidder jeg ikke. Det jeg setter først nå er komfort, og nesten kun det. :)

Endret av Maximalyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...