Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

 

Nei nei nei....må ikke høre på læreren din. Musikk først, skole sist...hehe.

 

Men men...har blitt lite musikk her også. Er i ferd med å slå sjefen konkurs, og det kommer først av alt. ;)

 

Artig at læreren driver med musikk selv så han burde jo forstå. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er det på tide med litt GTA 5. :)

Skal snart spille litt GTA V igjen da, trur ble lei eller måtte ha 5 min fra det da å se noe star wars da å star wars clone wars da :green:

 

 

Er faen ikke morra di, æsj

 

 

 

 

Ikke noe custom-greier nei?

Nei nei skriv i stedet jada gutten min eller mamma er glad i dag........ Og ikke(( Er faen ikke morra di, æsj))

 

Hehe..han ene blei skremt når jeg sendte Mercenaries etter ham, gitt. :D

Faen var du rusa eller??? bølle ha ha, fra spøk til ikke spøk hva kjede da var han i veien for bilen din

 

Hmm... har ikke spilt GTA V på over en måned. Vært såpass opptatt med alt mulig annet og med jobb at PS3en har stått å støvet ned frakoblet sia sist. I dag har jeg ikke "orken" til å gidde å koble den opp igjen, men kanskje i morgen. Har drivi å montert blokkvarmer og komfortsett i dag samt skifta olje. Nok dritt å gjøre til tider.

Jobber du mye Rolf, nei da synes jeg du tar GTAV pause i morgen :green:

 

Her lar vi ikke PS3 støve ned uansett. ;)

Ikke her eller Maxi

 

Hehe... ser og skjønner den ;) . Trenger bare å koble HDMI kabelen til TVen sia jeg hadde den påkoblet en annen Tv sist jeg benyttet meg av den.

 

Oppdatert nettbrettet til android 4.4 i dag. Ikke så store endringer som er synlige, men alltid artig med noe nytt :p .

Har du kopla deg opp da, drep noen purke jevler for meg da Rolf da

 

Har ikke bruk for så rask mobil jeg da. Bruker den jo nesten ikke til noe annet enn å ringe og sende meldinger uansett. :p

Samme her holder med Note2 for meg lenge, ringe hva er det da??? nei de ringer meg å jeg gi faen i å svare da ps da mener jeg tlf tigging mld nei nesten sluttet med det da

 

Kjøpte BF4 på lansering, har kun spilt det 1 gang siden jeg fikk det :)

Elsker skole <3

Er det bra Lami, liker du spillet godt eller

 

 

Du må jo prioritere. Musikk først, skole til sist. :D

Nei utdannelse først da mener jeg skole da

 

 

Haha, i følge læreren så var det skole først og musikk sist. :nei:

Riktig

 

 

Nei nei nei....må ikke høre på læreren din. Musikk først, skole sist...hehe.

 

Men men...har blitt lite musikk her også. Er i ferd med å slå sjefen konkurs, og det kommer først av alt. ;)

Jo jo jo høre på læreren da

 

 

Faen da, du må få slengt opp noe musikk. D: Jeg trenger noe liknende som dette her Jan...

 

Enig der du Krom må få ræva si i gir da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...