Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Skjønner, tror ikke det er mulig, da begge enhetene måtte ha hatt minne, slik at de kunne huske hverandre...

 

Ja fanken, det har jeg ikke tenkt på. Det er jo ikke noen av de enhetene som husker, det er jo Pc, nettbrett eller mobil, som husker. Men da har jeg ett oppfølgings spørsmål.

 

Kan 2 BT enhter være tilkoblet? Si at jeg transmiteren er koblet til nettbrettet, kan nettbrettet da sende det videre til BT handsfree'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ja fanken, det har jeg ikke tenkt på. Det er jo ikke noen av de enhetene som husker, det er jo Pc, nettbrett eller mobil, som husker. Men da har jeg ett oppfølgings spørsmål.

 

Kan 2 BT enhter være tilkoblet? Si at jeg transmiteren er koblet til nettbrettet, kan nettbrettet da sende det videre til BT handsfree'en?

Du kan ha 2 enheter tilkoblet, men jeg er ganske sikker på at de ikke kan snakke sammen med mindre du har en app som gjør det for deg ;)

Lenke til kommentar

Oppkjøring på bil! :D (Blir jævlig kjedelig om jeg ikke består :p)

 

Verste med å stryke oppkjøring er jo at du må vente 1 måned også betale mer penger.

Jeg strøyk første gangen jeg kjørte opp også fikk jeg med meg en lapp på hva grunnen(e) var og kjøre læreren din får jo også vite det og han bare lo av årsakene og mente det var på trynet, men bestod jo med glans andre gangen og det var i mye verre vintervær enn jeg hadde første gangen.

Lenke til kommentar

 

Hehehe..... :)

Si det Maxi åsen cheats brukte du da :p

Maxi ps4 her du ha ha over prisa som faen da ha ha han får solgt den da bare 22.900.kr slå til nå maxi nå :p

Er mange nå som sikler etter ps4 nå da, så den er det en eller annen idiot som kjøper den da :)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45283362

 

 

HOW MAN, HOW

Cheats sikkert da, :p er nok ikke det da

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Si det Maxi åsen cheats brukte du da :p

 

Maxi ps4 her du ha ha over prisa som faen da ha ha han får solgt den da bare 22.900.kr slå til nå maxi nå :p

Er mange nå som sikler etter ps4 nå da, så den er det en eller annen idiot som kjøper den da :)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45283362

 

Cheats sikkert da, :p er nok ikke det da

 

Sier jo ikke bort hvordan vi gjør det da. ;) Da blir jo tilslutt alle usynlige, og glitchen blir fiksa. ;) Jeg er bare passasjer i bilen. Sjåføren i bilen ser hverken jeg eller andre. Jeg ser meg selv, og han ser seg selv. (Han ser ikke meg). Og bilen vi sitter i er usynlig for alle. Vi er heller ikke synlige på kartet, så vi kan stå på kloss hold og skyte ned motstanderen. ;)

Men nei..det er ikke cheats, det er en glitch man enkelt kan trigge frem på en ganske enkel måte. ;)

 

Jaja..hvis han tror folk kjøper maskinen må han være dum. Eller de som kjøper den må være dummere faktisk. :p

Endret av Maximalyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...