Gå til innhold

Samsungs 9-serie får "Retina"-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok denne for meg ja :)

 

Jeg har en stund vært ute etter en knall 13,3", har vurdert samsung 9-serie og også Macbook Air.

 

Fant vel egentlig ut at MacBook Air ble alt for feminin i designet for mitt vedkommende og måtte jo også legge inn Windows 7 før jeg hadde gidda å bruke den.

 

Men med retinaskjerm på 9-serien har jeg nok funnet det jeg var på utkikk etter, den var også en god del mindre enn Air noe som er et stort pluss :)

Lenke til kommentar

Dette blir kanskje å stikke hånden inn i et vepsebol her; men hvorfor er det alltid Apple som må trå til for at det skal skje fremgang i markedet?

 

Den teknologiske utviklinga er det nok ikke Apple selv som står for. Dog, Apple er veldig god på å spytte inn store summer når fabrikker må oppgradere sine produksjonsmetoder for å kunne masseprodusere nye/oppdaterte komponenter. Dermed får de gjerne forkjøpsrett på første "batch".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

En annen feature alle skal ha nå er baklyst keyboard. En greie vi tidligere utelukkende fant på blorharry gamingmaskiner ble nå plutselig stilfullt og trendy.

 

På samme måte som iPhone manglet MMS når den kom, er slike mangler på epledingser stort sett en feature, for så å være en storn nyhet når de så kommer.

Morsom video! ;)

Men, du er klar over at bakbelyst tastatur ble introdusert av Apple i PowerBook G4 i 2003?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...