Gå til innhold

Fra potet til sick cunt: en sk2k17-log


Primer4

Anbefalte innlegg

Skjedde med smolov da duden? Knakk programmet viljen din? ;)

Programmet "knakk" nakken min og småfucket opp beina på 3 forskjellige plasser.

(Gjør for eksempel fortsatt satanvondt (i leggene(!!)) med en gang jeg har reist meg opp etter og bare å ha stått på huk (wtf?!))

 

Les post #146 om du vil lese nærmere om hva som skjedde, kortversjonen er at jeg hadde ekstremt stiv nakke fra før av smurte godt inn i voltaren, tenkte jeg skulle iallefall prøve å se hvor langt jeg kom med knebøyen den dagen men kjente noe var galt under sett 5/10 og da jeg unracket vekten fungerte ikke nakken lengre, måtte ta noen ekstra hviledager å droppe smolov etter det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5/3/1 uke 1 økt 3

 

Benk 5*60 5*70 10*75

(Hadde tenkt å gå for 15*75 men hadde latterlig lavt energinivå etter 9 timer maling i solsteiken tidligere idag.)

Skrå Hantelpress 6*30kg 8*30kg

(Safet på første sett sån at jeg skulle iallefall ha 6 til inne, litt overraskende hadde jeg plutselig 2 til inne på andresettet tror dette muligens er ny PR)

Pushdowns 8*40kg 10*35kg 10*30kg droppsett

Curls for le gurls, 2*10*32,5kg 10*27,5kg droppsett

(Go figure :p)

 

Mtp. hvor tappet jeg var før jeg i det hele tatt startet må jeg si meg fornøyd, fikk min første dop-anklage på gymmet idag også, ble først grovt fornærmet men når jeg fikk tenkt litt mer over det forsto jeg jo at jeg måtte ta det som ett komplement. :p

Lenke til kommentar

Tror dopanklagene blir eksponensielt verre i forhold til hvor lenge man har trent. Hvis man har trent og slitt i 10 år for å få resultatene man har fått og noen avfeier det med doping blir man nok litt pissed.

Ja var dette jeg som umiddelbart irriterte meg, her har jeg spist godt og vært innom gymmen 100+ ganger iløpet av det siste halve året også antar en nisse at jeg kun har knasket litt anadrol liksom :p .

 

Men ja, dreiv å småsnakket litt om trening og framgang med en gjennomtattovert ganske tynn type som sa at han hadde gått ned 10kg siden han "kom ut" og at nå var det på tide og bygge seg opp igjen. (antar det var fengsel han snakket om, så ikke så homo ut.)

 

Jeg presterer og si at jeg har gått opp 17kg de siste seks månedene (fikk ikke tid til og si noe om kcal overskudd etc. før ansiktet hans reagerte sånn som det her de neste 6 sekundene.

Squint-2.gif

11858151-cute-smiling-boy-with-cheeky-smile.jpg

casual-happy-man-blinking-eye-6839683.jpg

 

Før han sa, "det var jo godt jobba".

 

Første jeg tenkte var "trodde du jeg.. det... for dette??..." Men så sklei det inn, her har vi en kar som faktisk mente at sånn jeg ser ut i singlet med litt puhmp og riktig overlys er akseptabel framgang etter ett halvt år på bol???

winning.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fyttikatta

 

5/3/1 uke 1 økt 4

 

Knebøy 5*90 5*110 5*125

Dips 3*8*25kg+ 22*kv

Pushdowns 3*10*35kg flatstang

Hammercurls 2*10*15 eller 12 eller 13,75

 

Formen var slapp, bøyen var svintung, dipsene gikk ovveraskende fort og pumpen fra pushdowns og curlza var sweet.

 

Måtte faktisk ligge meg ned 45min etter shak & dusjen etter treninga for første gang :p

Lenke til kommentar

5/3/1 uke 2 økt 1

 

Militærpress 3*40 3*45 7*52,5

Chins 6

Dead1hrows 2*15*40

Sitting dumbell ohp 3*8*22,5kg

Nedtrekk 3*6*85kg (litt over skulderprett overhåndsgrep)

 

Sweet økt, militærpress gikk meh, chins meh, fikk ett par fine sett roing, fin ohp og litt deilig nedtrekk på slutten.

Lenke til kommentar

Får se, tenker jeg holder meg under 105kg igjennom førstegangstjenesten også blir det skikkelig deff ned til 10%fett fra august 14' og utover våren. ;)

 

Ellers føler jeg at jeg har begynt å finne ut hvordan trening/kosthold jeg responderer bra på i det siste så fornøyd med framgangen de siste månedene. :fun:

Lenke til kommentar

Litt trening idag også

 

5/3/1 uke 2 økt 3:

 

Benk 3*65 3*70 3*80

(Gadd virkelig ikke gå for noe mer enn absolutt minimum her idag.)

DB-benk 5*35kg

Pers woopwoop, artig å begynne på de litt "større" manualene :)

SkråDB-benk 8*30kg 10*30kg

Dips 12*15kg 5*15kg (kjente smolov-tendenser i trapezius, klok av skade stoppet jeg med en gang :p )

 

Litt curls, pushdowns/tri ext. superset på slutten, ble swole as fuark, chit wuz good.

 

nice

Latterlig hvor mye mer "repsterk" jeg er i markløft enn "sterk" :p

Lenke til kommentar

531 uke 2 økt 4

Knebøy 3*110 3*130 3*135

 

Xtra

Bred nedtrekk 2*10*80kg

1hroing 2*10*40kg

Pushdowns 3*10

Reverse flies 12*10kg 12*12,5kg 10*15kg 12*15kg

Ezcurls 8*40kg + droppset helt ned til 7*17,5kg

 

Blir nok ikke å gidde å sette noe pers i bøy med det første, prøvde første set med straps i roinga, ble faktisk bare tyngre(!) tok siste 2 set uten straps og det ble lettere igjen, weird greier, resten var greit.

 

Korsryggen tåler litt juling, men det er vel kanskje bedre å la den ligge for å bygge styrke.

Tror ikke man får like mye igjen for det å bounce i sumo-mark uansett.

 

Edit: video av siste sett roing idag, latterlig dårlig musikk som går på gym1 :p

 

Gidder ikke kjøre mer roing fra gulvet, nå skal jeg komme meg opp på 3*20*40kg med samme teknikken som i videoen, starter lett siden jeg vet jeg treffer musklene fra en litt annen vinkel enn før så vil ikke bli så jævlig støl. :)

http://www.youtube.com/watch?v=lpQjuS4VKro&feature=youtu.be

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...