Gå til innhold

Fra potet til sick cunt: en sk2k17-log


Primer4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bøy 5*80 5*100 8*120 (Fuuark siste rep på 120 var seeeig :p)

Støt 5*40 2*3*60 2*70 2*3*60 (altså kun fra brystkassa og til over hodet.)

Pullups 4/3/3/3

Nedtrekk 2*8*65

 

kommentar:

FML, først går skjermen på mobiltelefonen istykker, dette hadde egentlig ikke så mye og si siden det nyeste albumet av kvelertak sto på repeat da det skjedde, jeg drar på gym1, gjør meg ferdig med bøy, skal til å ta 70kg i støt og guess what, psychobeeeach ringer meg, kommer med noe syke nyheter som vi sparer til en annen gang. (Vet ikke engang hvordan hun fikk tak i mobilnr mitt, ellers så det nevne at jeg tiltrekker smågale berter som mygg.)

 

Uansett, jeg klarer ikke finne musikk på mobilen igjen noe som bare lagde en bittrere ettersmak når jeg skulle wrappe opp treningen, skulle egentlig ta 3*2 med 70kg tenkte jeg med det hadde jeg nå ikke nubbsjanse på slo faktisk stanga ganske kraftig i haka på andre rep med 70, de siste reppene på 60 var ganske shaky og, passet på og få gjort litt pullups-arbeid mot slutten og før jeg for hjem.

 

Edit:

Meh, shake, Game of Thrones og smånynning på refrenget fra denne. ;)

 

 

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

All kinds of gainz

 

Benk 5*55 5*65 10*75

Dips 8*kv 3*6*25kg+ 20*kv

Skråhantelbenk 7*22.5kg (lolwhy)

 

Sehweeeet økt, kjenner jeg har fått bedre arbeidskapasitet på dipsa, blir nok å kjøre annenhver økt volum og styrke på dips på benkdagene framover.

 

Eneste nedturen var at jeg ikke har egen musikk lenger pga. telefonen gikk til helvette, 80's balader på vh1 ftw! :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Første uke i tredje syklus, startet litt i overkant lett så har økt litt mer enn det programmet tilsier mellom syklusene til nå. Fortsetter jeg 5/3/1 etter denne syklusen blir jeg nok å å ned til de 2,5/5 kiloene økning wendler anbefaler.

 

Forøvrig spent på neste utgave med 6 ukers sykluser :)

 

Har vurdert BBB flere ganger men enda ikke giddet å starte :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Benk 3*60 3*70 8*80

Dips 5*kv 2*8*20kg+ 2*5*30kg+ 2*12*kv

Kabel-pushdowns 2*12

 

Edit:

Fin økt, bortsett fra at jeg har fått ett inngrodd hår i ene armhula som har irritert ett stykke kjøtt på størrelse med en golfball der, så alt gjorde ondt som faen idag. :p

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sumomark 3*110 3*130 3*147,5

Strikt pullups 4*3

Dead1hrows 2*8*40

Negative pullups 8

 

Edit:

Yes, sliten i kroppen og hode etter sesjon del 2 i går (3 timer søvn, ugjevn spising, cardio, tilsammen 9 timer reise etc.) men ville sette RM likevel så la på 2,5kg ekstra :p

 

Merker at mark suger ut mye kraft fra pullups men fikk tatt noen greie set uansett, merker alle de tunge settene med døde 1hrows har gjort underverker med eksplosiviteten fra bunn i pullups/chins.

 

Må si 1h roing fra gulvet er favorittroøvelsen min ever, så hva om ryggstrekkere og hofter gjør 15% av jobben, er en fin tung øvelse man lett kan dra mange reps i uten unødvendig slitasje på korsrygg (barbell rows ;) )

 

Første gang jeg har tatt negative pullups ever, skal fortsette med de, har lyst til å komme jeg opp på en 20-30

 

 

Målsetting update!;

Skal da i armyen i august så har bestemt at jeg skal gå ned litt i vekt samt. trene litt mer cardio for at rekrutten ikke skal bli så jævlig. Planen blir som dette:

Kosthold 2300-2700kcal, litt mer protein

Styrketrening: 5/3/1, 3 dager trening i uka og skjeldnere RM-settinger ettersom kcal underskudd.

Cardio: 1 dag spinning/jogging i uka blir å veksle mellom langtur/intervall.

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...