Gå til innhold

PL 02.09.12: Liverpool - Arsenal


Urmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Walcott benkes og Gervinho starter. Evt Poldi/Giroud benkes med en av de på topp og Walcott/Gervinho på kant.

 

Polakken er vel fortsatt skadet? Ellers er vel laget slik vi kan forvente.

 

Uansett, tror vi går på en real smell her. 3-0 og krisen fortsetter

 

Et resultat vi bør være fornøyd med et tap med 1 mål.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Det tviler jeg på skjer. Tipper det blir 3-1 til pool. Jeg klarer som regel ikke å forutse at vi taper, men dere virker sterke i år, og Anfield er et vanskelig sted å spille. Kan bli en spennende midtbaneduell.

 

Gervinho var dårlig sist. Du skal ikke se bortifra at Walcott starter. Szcz skulle ha test i går og i dag. Har du hørt noe nytt? Viktig at han spiller. Han var helt rå sist vi spilte på anfield. Tror fortsatt Podolski og Giroud begge starter.

Lenke til kommentar

Det tviler jeg på skjer. Tipper det blir 3-1 til pool. Jeg klarer som regel ikke å forutse at vi taper, men dere virker sterke i år, og Anfield er et vanskelig sted å spille. Kan bli en spennende midtbaneduell.

 

Gervinho var dårlig sist. Du skal ikke se bortifra at Walcott starter. Szcz skulle ha test i går og i dag. Har du hørt noe nytt? Viktig at han spiller. Han var helt rå sist vi spilte på anfield. Tror fortsatt Podolski og Giroud begge starter.

 

Ikke hørt noe mer, nei.

 

Gervinho var dårlig fordi han spilte mye på høyrekanten. Han er best på venstre.

Lenke til kommentar

Et resultat vi bør være fornøyd med et tap med 1 mål.

Vi bør aldri være fornøyd med et tap.

 

Hvis vi ikke taper med for mye og mot et lag som er bedre, så jo.

Tap med 1 mål er helt greit. Vi skal være fornøyde med det. 1 poeng er maks uttelling på anfield med den stallen vi har og den formen vi er i

Lenke til kommentar

Et resultat vi bør være fornøyd med et tap med 1 mål.

Vi bør aldri være fornøyd med et tap.

 

Hvis vi ikke taper med for mye og mot et lag som er bedre, så jo.

Tap med 1 mål er helt greit. Vi skal være fornøyde med det. 1 poeng er maks uttelling på anfield med den stallen vi har og den formen vi er i

 

Så viss vi taper med 1 mål imorgen kommer vi til å høre null syting fra deg? Bullshit..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et resultat vi bør være fornøyd med et tap med 1 mål.

Vi bør aldri være fornøyd med et tap.

 

Hvis vi ikke taper med for mye og mot et lag som er bedre, så jo.

Tap med 1 mål er helt greit. Vi skal være fornøyde med det. 1 poeng er maks uttelling på anfield med den stallen vi har og den formen vi er i

 

Så viss vi taper med 1 mål imorgen kommer vi til å høre null syting fra deg? Bullshit..

 

Hvis vi spiller bra så skal jeg ikke si noe.

 

Ta tapet mot Chelsea for et bare år siden. Vi tapte 2-0, men spilte bedre enn dem hele kampen. Da sa jeg ingenting. Look it up

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...