Gå til innhold

Er dette verdens kjappeste?


Anbefalte innlegg

Som om det ikke var nok problemer med offisielle SLI og Crossfire løsninger så skal vi nå få en helt egen hjemmemekket en? Kjenner jeg blir en smule skeptisk.

 

Den bruker helt vanlig Crossfire for å koble gpu`ene sammen, akkurat som alle andre dobbel gpu-kort. Jeg ser ikke hva som er annerledes på dette i forhold til "offisielle" kort fra AMD og nVidia ...

 

 

Da er det vell håp, men må si at SLI og Crossfire selv i 2012 fungerer skuffende dårlig med tanke på microstuttering. Trodde for å være helt ærlig at det ikke skulle være såpass merkbart som jeg opplever det per dags dato.

Ideelt burde de gå tilbake til supertiling, men det gir ikke like gode benchmark-resultater dessverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

hdmi suger balle.. uberstor lag i forhold til dvi også koster det skjorta uten å gi bedre bilde :p rent på bilde er dvi bedre og har vært det siden dag en

SL-DVI er HDMI, det er nøyaktig samme signal. Om det er større lag med HDMI er det fordi displayet du bruker har større lag på HDMI, ikke fordi det er HDMI.

 

altså er dual link dvi bedre enn hdmi :p

 

edit: og hdmi kabler koster VELDIG mye mer en dual link dvi kabler.. rundt 3-4 ganger så mye.. hvorfor det egentlig?

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...