Gå til innhold

[Løst] Hodetelefoner til ca. 1000 kroner


Mofler

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg nye hodetelfoner som for det meste vil bli brukt til musikk. Er ganske lei av Koss Porta Pro, så jeg hadde sett for meg et par hodetelefoner til rundt 1000 kr (800 - 1200 kr).

 

Eneste kravene jeg har til lyden er et godt og tilstrekkelig detaljert lydbilde med en dyp og kraftig bass (altså det man får for ca. 1000 kr).

 

Vil dog at hodetelefonene skal være sammenleggbare, slik at de er lettere å ta med seg om det skulle skje. Hadde også vært fint om jeg slipper å høre alt som skjer rundt meg når de er i bruk, samtidig som at andre ikke vil bli plaget av min musikk (men jeg hadde i grunnen ikke sett for meg støydempende hodetelefoner siden prisen ofte blir høyere). Vil selvfølgelig også at de skal være behagelige i bruk.

 

Noen som har forslag eller erfaringer med noen hodetelefoner ut ifra dette?

Endret av Mofler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med Sennheiser PXC250-II.

De er sammenleggbare og har støydemping.

Har fått terningkast 5 hos Lyd og Bilde Les test her. :thumbs:

Ser veldig lovende ut, men de virket litt små (noe som kanskje ikke har noe å si). Er ikke slik at jeg reiser mye, vil bare ha sammenleggbare slik at de ikke tar like stor plass om jeg drar noe sted. Lyden er mye viktigere enn transporteringsegenskapene! Tenkte jeg skulle prøve å gjøre litt research rundt hodetelefoner før jeg kjøper slik at jeg kjøper noe som virkelig er verdt pengene. :wee: Men som sagt, det ser ut som et godt alternativ dette :w00t:

Endret av Mofler
Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem å bruke ATH-M50 på bærbart. Hva han fjotten i lyd og bilde snakker om, aner jeg ikke, mulig det er problem med hans ipod, men jeg brukte mine på både telefon og mp3 spiller uten problem før jeg solgte mine.

Og din erfaring med disse bruksmessig er...?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Er Audio Technica ATH-M50 bedre enn DT770? Eller er det helt individuellt?

Nå har ikke jeg prøvd DT770, men jeg har jo (selvfølgelig) prøvd ATH-M50! Så langt som det jeg har erfart så er det en velbalansert lyd hvor ingen av komponentene i musikken overdøver noen av de andre. Det er jo flere headsett som har en overdreven bass, som noen liker, men i ATH-M50 er bassen kraftig og til stede (uten tvil!) uten at den kveler andre komponenter i lyden.

 

Med andre ord, jeg er veldig fornøyd med disse! Anbefaler de på det sterkeste, for det er ingen over eller ved siden av til den prisen! :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...