Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] får ikke gaver av kjæresten


Anbefalte innlegg

Jeg har strengt tatt aldri husket en bursdag i hele mitt 44årige liv. Jeg har tilogmed glemt min egen flere ganger.

 

Dette er bare veldig veldig trist. (med mindre du har en eller annen form for sykdom?)

Jeg antar at du aldri husker at det er julaften/nyttårsaften/17. mai eller andre datoer heller? Hvis ikke så velger du å ikke huske - og det er som sagt.. trist.

 

Tilbake til spørsnålet til ts, ettersom han ikke er så interessert i å gi gaver/huske på datoer ville jeg ikke brydd meg nevneverdig om hans bursdag/gave til den. Tar han det opp ville jeg virket litt overrasket. Nevnt at han ikke husket/gjorde noe særlig ut av din bursdag og at du tok det som at han ikke ville gjøre noe særlig ut av sin heller.

 

 

men jeg vil faktisk veldig gjerne gi han en gave. jeg vil ikke at vi skal være et par der vi aldri gir gaver eller ekstra oppmerksomhet til hverandre, jeg synes det er viktig, uansett hvor lite det er. tror jeg må prøve å få klarhet i det før bursdagen hans. er bare så utrolig vanskelig tema å ta opp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å ta opp? - det er jo bare å spørre om dere skal gi hverandre gaver eller ei det, så legger du til at han bør sette opp påminnelse på mobil ettersom han er så glemsk. (hvis dere er enige om å gi)

Så passer du på å gi en typisk gutte/mann gave til han og uten noe mer, så kan han ikke bruke 'jeg tenkte å gjøre det samme' unnskyldningen igjen.

 

Hvis du syns det er vanskelig å ta opp, så sliter du muligens framover i forholdet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt utrolig at du gidder å være sammen mener nå jeg. Greit nok, jeg er lite materialistisk av meg selv så jeg kunne blitt enig om å ikke gi gave, men man er da såpass oppegående at man vet at det er folkeskikk og gi gave ved visse anledninger.Glemt av julaften? Er du støttekontakt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At menn er glemsom, det er de bare, min kjære ringte på torsdag for å høre når guttungen var født da han var til legen med han. :hm: Hehe, rotet med datoen 21/23.. Men men..

 

Men TS jeg forstår veldig godt at du blir skuffet, jul og bursdag er jo store dager, og dette er en ting jeg absolut ville tatt opp han....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...