Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem fant bilem som eg logget ut ved inni eit industribygg i Lumbermill i Berizino.

Faen altså.

VIrker som ting blir funnet uansett faen hvor langt vekke fra alt det er, håper ikke folk driver å bruker skittne triks for å finne ting på serveren, telt, biler, crash, og slikt, for eg vet det er en del ''Triks'', som kan læres.

Nå må eg faen springe i timevis for å komme meg noen steder.

Å eg som hadde brykt så masse tid på fikse den fine og beskutte bilen.

Noen som har sympati for meg, og villet hente meg i Berizino ?

Berizino er jo en ganske populær by da, tror det står en blå hippie van i solnichniy :)

Skrevet

jaja, så tok dere oss :p bare jeg som kunne forsvare SUV'en, frantic var rimelig invalid uten nvg's. Traff jeg dere i det store og hele da jeg skjøt noen skudd? Men spennende var det :D

Ble beskutt av i hytt å pine av det jeg syns hørtes ut som M107 og/eller AS50. Traff aldri direkte på bilen eller person, dog. Noe jeg er relativt glad for :p

hvem har Suv'en nå?

Tror den sprengte faktisk. Helikopter-kara sparte ikke på kuler og kruttet, for å si det sånn.

Skrevet

jaja, så tok dere oss :p bare jeg som kunne forsvare SUV'en, frantic var rimelig invalid uten nvg's. Traff jeg dere i det store og hele da jeg skjøt noen skudd? Men spennende var det :D

Ble beskutt av i hytt å pine av det jeg syns hørtes ut som M107 og/eller AS50. Traff aldri direkte på bilen eller person, dog. Noe jeg er relativt glad for :p

hvem har Suv'en nå?

Tror den sprengte faktisk. Helikopter-kara sparte ikke på kuler og kruttet, for å si det sånn.

hvor på mappet?

Skrevet

Det var ikke meg, jeg skjøt 2 andre luringer ute i marka :p

Du som gjorde det igjen?

Nope, tok 2 andre luringer tidligere i dag, men ikke deg. Og har ikke drept siden kl 17:30 ish.

Skrevet

Lukter fishy. Veldig lite folk på serveren. Jeg og Ludoo på vei til ingenmannsland i nord. Da mener jeg ingenmannsland. Plutselig blir begge skutt av AS50.

Kan admin sjekke log? :)

Skrevet

Hva fan, hvordan kunne du se meg der? Satt i skjul i hjørnet med døra som cover, eneste mulighet å se meg var foran meg. Også kommer du og skyter meg bakfra??

Skrevet

Jeg sto på utsiden, tok deg gjennom vinduet :p du og en fyr i guillie suit :)

Ah ok da så, trudde jeg hadde glitcha igjennom veggen eller no.

Jeg tok kvelden, så gearet ligger der enda :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...