Gå til innhold

Konkurranse: Vinn et snasent skjermkort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm dette kortet kunne være spennende å prøve. Har kun brukt amd kort i alle år men frister litt med ett nytt mellomklasse kort. tvi tvi !

Skrevet (endret)

Det er forskjellige skins. Hovedsiden viser en GRØNN LOGO, rett under ser du et skin i GRÅTT/SØLV, og under official skins er det ORANSJE og GRØNN.

Grønn vant i flertall så valgte det. :)

Endret av Smokeeye
Skrevet

Det fargespørsmålet er litt teit og gjør hele konkurransen til ren lotto, spør du meg.

...håper likevel jeg svarte riktig, for jeg trenger virkelig et nytt skjermkort! :p

• Liker 2
Skrevet

EVGA Precision X fikk ny skinn til 670 og 660 Ti, såvidt jeg husker skulle det ene skinnet være eget for 660 Ti. er nok det de spør etter :) kanskje derfor de har spørsmålet der ^^

Skrevet

Spørsmål besvart etter beste evne, og ekstra håp og vinnelykke kjøpt på Ebay...så er det bare å vente og se. :)

På spørsmålet om farge gikk jeg også utifra at det var fargen på 660 TI-skin'et det var snakk om.

• Liker 1
Skrevet

Dustete svarforslag på spørsmål 2, ettersom de er feil alle sammen. Updaten kom jo for så lenge som 2 uker siden jo.. >< Og den er rød!

Dessuten presiserer dere ikke om det er community eller offisiell skin, så om vi tar community med, er det jo en drøss!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...