Gå til innhold

Nå skjønner Android norsk tale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, Jeg synes ikke den fungerer så veldig godt på norsk. Har prøvd meg på østlandstale, men den sliter med å finne de riktige ordene.

Skuffende synes jeg, håper det blir bedre på sikt. Engelsk tale fungerer utmerket for meg.

Skrevet

Kan ikke si jeg er videre imponert over Bergensk-gjenkennelse. Ikke at det overrasket meg :p

Var jo snakk om norsk da... ikke grautmål ;)

• Liker 3
Skrevet

Virkelig bra dette her! Nå er dette første gang (såvidt jeg vet) at dette er mulig, og da er jo sannsynligheten for at det funker perfekt nær null. Det positive er jo da at de har fått framskritt på norsk-gjenkjennelsen. Etterhvert vil jeg tro at gjenkjenningsverktøyene blir gode nok til å gjenkjenne dialekt på både norsk og andre språk. Med den farten teknologien har tar det nok ikke så lang tid heller.

:)

Skrevet

Endelig kan du snakke norsk til Googles talesøk. bare vent på update

Bare vent på update? dette virker nå, bare å starte om mobilen din så kan du velge Norsk Bokmål som språk!!

Skrevet

Til dere som ikke finner Norsk i lista, prøv en reboot.Det gjorde underverker på bade S3 og Tab'en min...

It worked! :-)

Skrevet

Fikk dette på Onsdag, har testet det litt med å skrive meldinger. Fungerer dårlig for meg men veldig bra for samboeren min. Hun kan snakke lange meldinger uten problem. Har det på alle enhetene mine, Android 2.3.5, 3.2 og 4.0.4. Noen som har google now og testet dette?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...