Gå til innhold

Ranks på brukerne?


Skal vi ha ranks på forumet?  

  1. 1. Skal vi ha ranks på forumet?

    • Ja
      116
    • Nei
      95


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Postcounten VIL forsvinne (noe som er tatt opp i en annen tråd). Hvorvidt vi skal innføre ranks, er en annen diskusjon. Så da lager jeg like greit en avstemning i denne tråden - vil dere eller vil dere ikke ha ranks? Hva de skal være får vi evt. komme tilbake til.

Lenke til kommentar
Postcounten VIL forsvinne (noe som er tatt opp i en annen tråd). Hvorvidt vi skal innføre ranks, er en annen diskusjon. Så da lager jeg like greit en avstemning i denne tråden - vil dere eller vil dere ikke ha ranks? Hva de skal være får vi evt. komme tilbake til.
Vil ikke litt av poenget med å fjerne postcounten forsvinne hvis dere innfører ranking?
Lenke til kommentar

Titler basert på antall innlegg er helt feil vei å gå. Er jo 10x mer "morro" å poste som f'en for å få en kul tittel enn å passere X antall innlegg.

 

Så skal det innføres titler (jeg personlig er imot) så bør dette være titler moderator gir når en enkeltbruker gjør seg fortjent til den.

 

edit: er det terningkastopplegg som vurderes her? (mao slik blackbrrd beskriver)

Lenke til kommentar
ranking gjøres av andre, ikke deg selv, imotsetning til postcount. ergo gir det en bedre pekepinn... vil på en måte belønne de mest aktive som gir gode råd (snekkern, hondaen, osv) også kan man få ut frustrasjonen sin på spammere ved å gi de dårlig ranking ;) hehe :) *like*
Da har jeg misforstått. Jeg trodde det var snakk om at det, istedenfor postcount, ville bli vist en tittel. Som f. eks; newbie, pro osv. alt ettersom hvor mange poster man har. Er det snakk om at brukerne kan belønne andre brukeres innlegg med poeng, så er det jo noe annet ;)
Lenke til kommentar
rank er det samme som post count. kan dere ikke se det? dette har vi allerede sakt nei til, så hvorfor skal vi ha ranks? tullete!
Enig at det er tullete. Dessuten ser jeg for meg bare enda mer spamming hvis det blir innføring ranking, ettersom det gjerne er en del poster i forskjell mellom de forskjellige rankene; altså må spammerne bare "jobbe" enda hardere for å få en "tøff" rank.
Lenke til kommentar
jaja, men de fleste andre forums har det.. ikke nødvendigvis at det blir så mye mer spam av det.. hvis det blir det kan man jo bare gi spammerene et nick som "lame spammer " eller no :)
De fleste fora har også postcount. Uansett; det ble avgjort for litt siden at postcounten skulle forsvinne, og da ser jeg jammen ikke noe poeng i å innføre ranking. Selv gir jeg blaffen i om det er postcount, ranking, begge deler eller ikke noe, men så lenge det er avgjort at postcounten skal bort, så ser jeg ingen grunn til å erstatte postcounten med tittel som viser om en bruker har 10, 100 eller 1000 poster. Dessuten tror jeg moderatorene har bedre ting å gjøre enn å erstatte ranktitlene for de som evt. spammer ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...