Gå til innhold

Stygge navn.


Need44speed

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er ekstremt stygt når nordmenn bruker engelske navn uten fotfeste i norsk språk, sammen med et norsk etternavn. Den går særlig ut til dere nordlendinger. Det er en grunn til at Henrik Elvestads nordnorske figur het Timothy Dahle, og ikke Peter Dahle.

 

Navn som da Timothy, Isabella (værdame, Martinsen), Johnny, Oliver, Michelle, Joshua osv.

Shit! Her sier du noe. Vet faktisk av en del nordlendinger som heter ting som det. xD Aldri tenkt på det før, men sant når du sier det.

 

Jeg syntes ikke Hampus er noe spesielt fint.

Hampus er et av mine favorittnavn. Det minner litt om "harepus" og jeg får gode assosiasjoner til det. Og så er alle de jeg vet av som heter Hampus smukke karer med mørkt hår, kanskje det har med det å gjøre...

 

Som en tidligere poster sa her, Veslemøy, er et virkelig stygt navn. Jeg klarer ikke ta det alvorlig, på en måte. Husker vi hadde ei i klassen som het det. Så rart, det føles ut som man tuller når man sier det.

 

Alle navn som slutter på laug er dritstygge. Aslaug, Olaug osv...

Svært enig.

 

Glad for å ikke se mitt (relativt vanlige navn) nevnt ennå :)

Endret av Skoony
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes ikke Hampus er noe spesielt fint.

Hampus er et av mine favorittnavn. Det minner litt om "harepus" og jeg får gode assosiasjoner til det. Og så er alle de jeg vet av som heter Hampus smukke karer med mørkt hår, kanskje det har med det å gjøre...

 

En jeg kjente som het Hampus knivstakk læreren i arma på heimkunnskapen i fjerde klasse...

Eller var det han andre som het Ben ****? Ikke godt å si. Begge var ekstreme problembarn uansett. Må ha noe med navnene de har fått.

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Sensurert dobbeltnavn med personhets
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Etter et automatisk søk, så er jeg overrasket at navnet mitt ikke er blitt nevnt enda.

 

Men det blir sikkert nevnt i fremtiden, og da kunne jeg ikke ha brydd meg mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...