Gå til innhold

Post her: Hvordan har du ødelagt din PC?


dofferneo

Anbefalte innlegg

vell, jeg mista ei flaske cola i tastaturet mitt på ett lan

keytronic 104 for noen år siden..

etter det har ikke ^ knappen, DEL, INSERT Scroll lock och Home knappen funka.. bruker det fortsatt :D

har ikke bruk for noen av knappene egentlig, untatt DEL.. men vbruker bare DEL'knappen på numlockene istedet.. kjøpt ny pc og masse annet

stash, men fortsatt ikke noe tastatur :woot:

 

søstra mi sin PSU gikk under i ett lynnedslag.. mer er det vell ikke

kommer ikke på mer i farten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg testa den knappen bak på poweret, men jaggu :p den fungerte etter smellet.. ikke spør meg men koselig var det iallefall..

 

har ødelagt en mus med å slå litt hardt vær gang man dør :-p hmm.,... noe annet? jeg greide å ikke ødlegge en hdd som ble sluppet ned fra 3. etasje, den fungerte etter på, landet på en hardplen..

Lenke til kommentar

Har drept en TBird 1,4 ghz, skrudde fast vifta til kjøleren MENS den var festa på HK og prossesor ;P

 

Resulterte i et knekkt hjørne på core.

 

Men det beste til nå, må jo være en kamerat av meg som sølte SJOKOLADEMELK på et GF ti4400, et raidkort og hk. all ære til kløna ;P

Lenke til kommentar
Har drept en TBird 1,4 ghz, skrudde fast vifta til kjøleren MENS den var festa på HK og prossesor ;P

 

Resulterte i et knekkt hjørne på core.

 

Men det beste til nå, må jo være en kamerat av meg som sølte SJOKOLADEMELK på et GF ti4400, et raidkort og hk. all ære til kløna ;P

 

 

har gjort det jeg og, på en TBird 1,4 ghz, men ingenting ble ødelagt, festet 1 ny vifte(80mm delta) til cpu over den andre (vet ikke hvor smart dette var), gjorde det på tg03 tror jeg svidde cpu`n da :x

har skiftet vifte flere ganger når kjøleribba har vært på hovedkortet

Lenke til kommentar

Har drept litt for mye opp igjennom. :cry:

 

C-64 (og tilbehør) - "lærdueskyting"

486DX33 - overklokking

486DX66 - butikken sa at jeg ikke trengte vifte. Butikken tok feil.

NoName mus - Crinos' Interposing Hand - (Klem til plastikken knekker)

En komplett maskin i et lynnedslag som slo ned ca 3 meter i fra PC'n min.

ca 5 tastaturer - Crinos' Crushing Fist

14" Salora BT-44 - Crinos' Crushing Fist (Jepp sprakk skjermen)

P-133 - Støv

Kabinett - Coca-Cola swing (Fronten ble slått inn).

3Com 905b - løs skrue

Matrox G-400 - Sliten Mac monitor som plutselig poffa.

Gainward GeForece2 GTS - løs skrue = ZAP!

 

Dette er de tingene jeg kom på i farta med untak av harddisker, og de tingene jeg har tatt på jobb :p

 

Har hatt litt sinne problemer som muligens kan tydes ut av alle "Crinos' Crushing Fist og Interposing Hand" :D (Har blitt bedre med årene) :D

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som har prøvd den røde spennings-skifte-knappen bak kabinettet?? :oops: :oops: hehe

 

:lol::lol::lol: Det samme gjorde jeg! meg og en kammerat satte sammen en gamle pc deler på bordet, slik at det kun manglet kabinett.. startet den opp et par ganger, fiklet med den.. og så ville psu no mere! (ville bare ikke starte) så jeg flyttet på den røde bryteren bak psu og kammeraten trykket på på-knappen da!! :D:D Skal si det lyste og det luktet svidd som f### :D:D inni var det bare sot!!

Lenke til kommentar

6 stk. EpoX 8RDA+ på følgende måte:

 

1. Overklokking (Ga seg etter 2.0vcore)

2. Overklokking (for varme MOSFET's? etter 2.0vcore)

3. Produksjonsfeil? (Ville ikke boote..)

4. Overklokking (Bare kutta ut etter 200 FSB)

5. "Insert BIOS in A:" :lol:

6. "Insert BIOS in A:"

 

1 stk. Sapphire Radeon 9500 PRO - Tanga glapp og jeg knuste en liten del av GPU Core når jeg skulle fjerne shim. :oops:

1 stk. Sapphire Radeon 9800 - Kjøpte helt nytt, tok av kjøler og skulle fjerne shim. Fjernet shim, pakka i og trykket POWER, svart skjerm :cry:

2 stk. AMD XP2000+ Palomino - Hovedkort hadde produksjonsfeil.

1 stk. AMD XP2000+ Tbread - Knust av ei vannblokk

1 stk. AMD XP1800+ Tbread JIUHB - Overklokking :cry:

 

Har drept mer enn det der, men dette er i en periode på 3. måneder ;)

Lenke til kommentar

Vel, må vel komme med mine jeg også:

 

Har mye rart på samvittigheten, men spørsmålet var vel hvordan, og ikke hva. Dette var rett etter jeg fikk vapochillen min; jeg hadde montert alt ferdig, men selvfølgelig funket ingenting. Jeg skrudde løs PSU av en eller annen grunn, og etter litt knoting bootet maskina (endelig!), og da mista jeg seff hele PSU ned på mitt kjære MSI KT3-Ultra. :oops:

 

Jeg byttet det strax ut med Asus A7N8X Dx, og det svidde jeg etter 2 dager fordi jeg sklei med loddebolten under voltmodding. ;) Sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Mitt MSI GeForce4 Ti 4200 128Mb gikk til h******e :evil: pga statisk elektrisitet.

Ganske synd egentli. Det klokka ganske bra(320Mhz/650Mhz)

 

Mitt MSI gf4400 klokket like langt før. Men så skulle jeg klokke det på et minilan (glemte seff at det ikke var 20 grader i lufta men 40) Klokket det op til det som hadde vært maks stabil hastighet før. REsultat: mye gøy på skjermen... klokker nå 310/630 :( dumme kort.....

Lenke til kommentar

Jeg har svidd noen kretser på en Seagate 7200.7 120Gb. Det skjedde pga. at jeg hadde lagt 1 temp.måler mellom den og Quantumen. Sensoren var jo av metall :-? og de som har litt vett på slikt (noe som jeg manglet) vet jo at det ikke går så bra. Så en morgen da jeg startet maskinen, fant ikke hovedkortet HDD'en i oppstarten, så jeg startet maskinen på nytt. Fant ikke HDD'en nå heller. Så jeg åpnet maskinen, og denne svidd lukten kom stigende opp mot meg. Jeg tar ut harddisken, lukter litt på den og snur den rundt. Yes... svidde kretser er godt å ha ja :cry:

Men MPX.no (som RULER :D ) sendte meg en ny harddisk, uten at jeg måtte betale :D:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...