Gå til innhold

DayZ - BBG 1 privat serveren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo vere det, drev dere og fiksa et chopper i skogen? som til slutt gikk til helvette xD?

 

Ja, du er jo fortsatt i den samtalen. Er bare å si ifra hvis du vil spille med oss.

 

Drepte vi nettop deg? :p Jeg ble skutt senere av en jeg tror var kompissen din.

 

Tydeligvis. Satt i windows, så var jeg død da jeg gikk inn igjen.

Lenke til kommentar

Traff jeg? o:)

 

Joda, Main rotor er relativt rød nå.. har heldigvis 1 ekstra, men nå hunter jeg etter deg :)

 

Mja, jeg er allerede i Berezino nå. Så du motorsykkelen min? :)

 

Såg ut som en ATV, og at du er i berezino.. njah har mine tvil. I will continue my hunt :p

 

Hvor så du en ATV? Lurer på om det var han fyren i ghillie som stod død med lastebilen sin. Kan jeg få coords å hente den?

 

(Ingen hard-feelings vell?)

 

Nei såg en atv i skogen når du skøyt på meg, så.. man ser ganske mye fra en heli vettu?

 

hard-feelings? mjah.. etter mange timer med samling av deler, mye fiksing osv.. neida ingen harde feelings med at du skyter på det mest dyrebare jeg eier i DayZ :wee:

Flyttet du chopperet rett etter du ble drept eller?
Lenke til kommentar

Traff jeg? o:)

 

Joda, Main rotor er relativt rød nå.. har heldigvis 1 ekstra, men nå hunter jeg etter deg :)

 

Mja, jeg er allerede i Berezino nå. Så du motorsykkelen min? :)

 

Såg ut som en ATV, og at du er i berezino.. njah har mine tvil. I will continue my hunt :p

 

Hvor så du en ATV? Lurer på om det var han fyren i ghillie som stod død med lastebilen sin. Kan jeg få coords å hente den?

 

(Ingen hard-feelings vell?)

 

Nei såg en atv i skogen når du skøyt på meg, så.. man ser ganske mye fra en heli vettu?

 

hard-feelings? mjah.. etter mange timer med samling av deler, mye fiksing osv.. neida ingen harde feelings med at du skyter på det mest dyrebare jeg eier i DayZ :wee:

Flyttet du chopperet rett etter du ble drept eller?

 

flyttet det etter jeg var død? jeg er desverre ingen zombie du :p heller at jeg starta på nytt og sprang mot chopperet mitt, lette du etter det ;D?

Lenke til kommentar

Traff jeg? o:)

 

Joda, Main rotor er relativt rød nå.. har heldigvis 1 ekstra, men nå hunter jeg etter deg :)

 

Mja, jeg er allerede i Berezino nå. Så du motorsykkelen min? :)

 

Såg ut som en ATV, og at du er i berezino.. njah har mine tvil. I will continue my hunt :p

 

Hvor så du en ATV? Lurer på om det var han fyren i ghillie som stod død med lastebilen sin. Kan jeg få coords å hente den?

 

(Ingen hard-feelings vell?)

 

Nei såg en atv i skogen når du skøyt på meg, så.. man ser ganske mye fra en heli vettu?

 

hard-feelings? mjah.. etter mange timer med samling av deler, mye fiksing osv.. neida ingen harde feelings med at du skyter på det mest dyrebare jeg eier i DayZ :wee:

Flyttet du chopperet rett etter du ble drept eller?

 

flyttet det etter jeg var død? jeg er desverre ingen zombie du :p heller at jeg starta på nytt og sprang mot chopperet mitt, lette du etter det ;D?

Merkelig at ingen reagerer på at du har hatt ett chopper alene i over en uke uten å miste det + at det blir fikset rett etter det tar skade. Merkelig eller hva? Is it magic? Endret av Mauro
Lenke til kommentar

Traff jeg? o:)

 

Joda, Main rotor er relativt rød nå.. har heldigvis 1 ekstra, men nå hunter jeg etter deg :)

 

Mja, jeg er allerede i Berezino nå. Så du motorsykkelen min? :)

 

Såg ut som en ATV, og at du er i berezino.. njah har mine tvil. I will continue my hunt :p

 

Hvor så du en ATV? Lurer på om det var han fyren i ghillie som stod død med lastebilen sin. Kan jeg få coords å hente den?

 

(Ingen hard-feelings vell?)

 

Nei såg en atv i skogen når du skøyt på meg, så.. man ser ganske mye fra en heli vettu?

 

hard-feelings? mjah.. etter mange timer med samling av deler, mye fiksing osv.. neida ingen harde feelings med at du skyter på det mest dyrebare jeg eier i DayZ :wee:

Flyttet du chopperet rett etter du ble drept eller?

 

flyttet det etter jeg var død? jeg er desverre ingen zombie du :p heller at jeg starta på nytt og sprang mot chopperet mitt, lette du etter det ;D?

Merkelig at ingen reagerer på at du har hatt ett chopper alene i over en uke uten å miste det + at det blir fikset rett etter det tar skade. Merkelig eller hva? Is it magic?

 

Så du sier at jeg hacker/scripter? så fint og høre. sikker mye magic for deg, som ikke vet og stacke opp det som er nødvendig for å holde igang et chopper som blir skutt på hver gang du starter det.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjører serveren versjon 1.7.2.4 og ikke .5, og versjon 95417 av ARMA og ikke 96015?

 

Ammo-buggen ble jo fjernet i siste versjon, ikke at det nødvendigvis er en bra ting.

 

En annen ting som jeg og vennene mine har merket oss, er at det svært ofte kommer texture-bug i Cherno, Stary Sobor og NW Airfield. Har dette med serveren å gjøre, eller har det med versjonen? Antar det første, da jeg/vi ikke har opplevd å få denne bugen, uten at det fikser seg ved en restart av spillet (som skjer på serveren her).

 

Jeg snakker altså om BBG 1.

 

Ellers en veldig fin server, kjører smooth. En av de beste jeg har spilt på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor kjører serveren versjon 1.7.2.4 og ikke .5, og versjon 95417 av ARMA og ikke 96015?

 

Så vidt jeg har forstått det så må den/de som lagde privat server clienten lage en oppdatering før de kan oppdatere. Ser rimelig mørkt ut for øyeblikket da, siden det fortsatt ikke har kommet noe. Mulig han har sluttet å jobbe med det? Da må jo serveren til slutt gå over til noen andres privat server kode (altså server wipe). Mulig jeg tar feil, ikke helt sikkert på hvordan det fungerer.

Lenke til kommentar
Så du sier at jeg hacker/scripter? så fint og høre. sikker mye magic for deg, som ikke vet og stacke opp det som er nødvendig for å holde igang et chopper som blir skutt på hver gang du starter det.

 

Vell... Hvordan har det seg at du har tilgang til så pass mye gear og tools?

Hvert lik jeg har sett av deg er rimelig godt utstyrt, med fullt toolbelt, greie våpen, nvg/rangefinder m.m. Dette også etter hide body på liket/likene dine.

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde funnet en bra server, der folk var noe lunde greie men om dere skal være sjalu og anklage meg for hacking og scripting fordi jeg er effektiv å vet hvor jeg finner ting så takker jeg bare for meg. Helien står litt nord vest for guba, første mann til mølla, ligger også 1 AS50 der, og en M4A3 CCO SD og litt annet junk, gl hf..

 

Edit: tror ikke CCO SD er der da jeg døde i nerheten av campen min av en eller annen tidligere i dag.

Endret av ManBear
Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde funnet en bra server, der folk var noe lunde greie men om dere skal være sjalu og anklage meg for hacking og scripting fordi jeg er effektiv å vet hvor jeg finner ting så takker jeg bare for meg. Helien står litt nord vest for guba, første mann til mølla, ligger også 1 AS50 der, og en M4A3 CCO SD og litt annet junk, gl hf..

 

Edit: tror ikke CCO SD er der da jeg døde i nerheten av campen min av en eller annen tidligere i dag.

Dette er helt normal oppførsel av en som mener han er uskyldig... Right? Men jo, du er så full av bs at det er greit du stikker, selv om jeg bare tror du bytter nick å fortsetter.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...