blinc Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Og man ser stadig vekk gamle menn med unge thai damer og vi vet jo alle hva det betyr og hva slags "forhold" det er.. Jaha, hva vet du om det? Hva om disse mennene aldri har vært gift før, og faktisk foretrekker "thai-damer" over norske? 4 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 8. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hvor skjer utnyttingen? de sårbare thai jentene er jo desperate etter å komme seg vekk, ja mannfolka tilbyr dem et liv, men det er jo kun for eget beste de mannfolk gjør det. Selvsagt sier jentene ja. De har jo ikke noe valg omtrent. Så det blir jo mannfolka som drar ned dit de vet de kommer til å få den ungjenta om de vifter med en femtilapp bare ikke sant.. Det er kvalmende. Hvor er integriteten hen. Likestillingsfanatikere er sjelden vare. Men heller jenter/kvnner som ikke finner seg i å bli kua ned eller å bli hersa med eller må være nikkedukke så ikke man blir sendt hjem. Jeg ser omtrent aldri norske jenter på 20/30 som er sammen med 50/60 åringer, men sånn er det nesten bestandig når jeg ser thaidamer og norske menn, Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Ser ikke problemet. Om begge er voksne og har valgt det selv er det ikke noe problem what so ever. Uansett om fyren er 70 og dama 40. 3 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 8. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Om man ikke ser problemet her så betyr det at at man ikke vil se problemet. for det er obvious. Tror dere virkelig at denne jenta har det bra? (Da antar jeg at dere klarer se bort ifra at alle smiler på bilder, dere vet jo selv at bilder fra fester og eventer ser mye morsommere ut enn hvordan det egentlig var, fordi det er automatikk i å smile på bilder.) 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Spartapus Skrevet 8. august 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hvor skjer utnyttingen? de sårbare thai jentene er jo desperate etter å komme seg vekk, ja mannfolka tilbyr dem et liv, men det er jo kun for eget beste de mannfolk gjør det. Selvsagt sier jentene ja. De har jo ikke noe valg omtrent. Så det blir jo mannfolka som drar ned dit de vet de kommer til å få den ungjenta om de vifter med en femtilapp bare ikke sant. Jeg har allerede forklart at Thailand har en helt middels levestandard og det er ingen som er "desperate etter å komme vekk" i den forstand at de ikke kunne klart seg fint i hjemlandet. Har du egentlig gjort noe research om Thailand? Kjenner du mange av disse damene personlig? Vet du hvordan familiene fungerer til daglig? Eller satser du bare fullt på at alle de populære fordommene stemmer? Selvfølgelig går mennene inn i disse forholdene for sitt eget beste. Det er da ingen som inngår forhold av veldedighet. Jeg ser omtrent aldri norske jenter på 20/30 som er sammen med 50/60 åringer, men sånn er det nesten bestandig når jeg ser thaidamer og norske menn, Velstående, eldre menn og yngre kvinner er en av de vanligste samlivsformene som finnes. 19 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Har hun valgt det selv? Om ja, hvorfor skal jeg da fordømme mannen for det? Om hun ikke har valgt det selv, da er det noe annet. 2 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 8. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Det er jo åpenlyst at hun ikke har valgt å være sammen med han selv, hallo... Dette er bare en av mange tusenvis av jenter som søker etter et bedre liv og da drar de gamle ekle mennene ned med penger og tar dem med hjem. Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 8. august 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Har han kidnappet henne mot hennes vilje? 19 Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 8. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Du kommer ikke til å forstå om du ikke forstår enda, så gidder ikke mate det inn noe mer med teskje til deg. Ang du som sa at yngre kvinner og eldre velstående menn er vanlig idag, ja... men du skjønner at der nede så er Per Pensjonist en velstående mann. En mann som norske jenter på samme alder ser på som en bestefar eller en ekkel gammel gris som de aldri ville ha rørt. Tanken streifer ikke engang. Endret 8. august 2012 av Boil-in-bag-ris 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Primer4 Skrevet 8. august 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) Enig i att eldre menn og yngre damer ikke er så søtt. Men når det gjelder for eksempel yngre menn(21-33), med fast, sikker jobb som gjerne allerede har kjøpt hus, hytte ++, bor i utkantnorge hvor alle de single jevnaldrene damene er reist vekk for lenge siden og han har ikke lyst til og flytte. Hva er da galt i at han drar ned og finner seg ei søt familieorientert thaidame? Når alternativet er og være alene? Endret 8. august 2012 av Primer4 12 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Forklar da, herregud. Om hun selv har pakket kofferten og blitt med han frivillig, skal jeg da fordømme mannen? Kanskje det ligger andre grunner bak, men det er heller ikke mannen sin feil. 9 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Hvis du har bestemt deg for hva som er sant og ikke og ingen argumenter kan røre ved meningene dine så er det vel strengt tatt liten vits å diskutere saken. 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hansien Skrevet 8. august 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Det er jo åpenlyst at hun ikke har valgt å være sammen med han selv, hallo... Dette er bare en av mange tusenvis av jenter som søker etter et bedre liv og da drar de gamle ekle mennene ned med penger og tar dem med hjem. Og da spør jeg deg, hvem utnytter hvem? 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg eXalpha Skrevet 8. august 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Så det er greit for norske kvinner å ha sex yngre menn i Norge. Min kompis som er 21 år gammel er sammen med en dame på som er 30 år gammel. 6 måneder etter ble dama gravid og de flyttet sammen. Min kompis som er 21 var jomfru helt til han møtte den jevnaldrende damen i 30 årene. De fleste damer i 30-40 årene gidder ikke å gå ut med menn på deres alder. Og går de ut på en date med disse mennene så blir det en kjedelig date for kvinnen. Det er jo grunn til at norske menn foretrekker asiatiske damer som er mindre kresne enn norske damer. Asiatiske damer foretrekker 1. Voksen mann 2. Menn som forstår kvinner 3. Menn som viser respekt 4. Dømmer ikke menn på grunn av utseendet 5. Menn som har lyst på familie 6. Liker ikke menn som er kun etter one night stand 7. Mannen møter som regels jenta sitt familie etter 1 måneds tid og dette er tegn på seriøs forhold Norske Damer 1. Dømmer menn på grunnlag av utseende 2. Går du ut med shorts og t-skjorte på en date om sommeren så fremstår du som en idiot 3. Liker ikke feite menn 4. Sixpack eller slank mage 5. Liker ikke menn med briller og ber til slutt at han skifter over til linser 6. Kjøp meg en øl så jeg avvise mannen senere etter at jeg har brukt han 7. Stiller altfor store krav 8. Norske menn ender opp singel og gifter seg heller med en asiater 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Roca Skrevet 8. august 2012 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Jeg syns det blir litt søkt at de alle skal ha Thai damer.. Vi i venninnegjengen lurer jo på hvorfor og hva denne fascinasjonen med små thai damer er.. Nei jeg er ikke sjalu overhodet jeg lurer genuint på hva dette handler om.. Det handler bl.a om at norske jenter ikke duger til så mye lenger. Ikke kan de lage mat, ikke kan de holde orden, ikke er de spesielt pene i forhold til Thailandske jenter. Da blir det bare en ting igjen de kan tilby mannen og det er dessverre ikke nok for de kvalitetsbevisste menn. Personlig synes jeg det er rart ikke fler menn søker utenlands. 14 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 (endret) eXalpha oppsummerte hva Raw er ute etter Endret 8. august 2012 av eleNef Lenke til kommentar
Boil-in-bag-ris Skrevet 8. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Han utnytter jo selvfølgelig henne! Hun har jo tydeligvis ikke noe valg Hun ligger da ikke i samme seng med han fordi hun vil det, men fordi hun må. Og dette vet han jææævlig godt men driter i det så lenge han får sitt. Og som det virker her så støtter dere han i dette og det syns jeg er fader meg helt på trynet gutter, skjerp dere, ærlig talt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Og hun utnytter han tydeligvis for pengenes skyld da, om jeg skal høre på hva du skriver. Det er med andre ord to voksne som utnytter hverandre frivillig. Ser fremdeles ikke noe problem. 9 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Det blir to forskjellige ting. Og det er jålebukkene som har tomlet deg opp tydeligvis. Den ene handler om jålete gutter og det andre handler om menn som ikke takler den moderne norske kvinnen fordi de vil ha en nikkedukke som kan ta over for mammaen deres pluss at de får en liten kropp de kan kaste rundt i senga. Det sier litt når en kompisgjeng kommer med bare thai damer... Det ser for dumt ut Menn er MENN og kvinner er KVINNER det har utrolig mange kvinner mistet totalt forståelsen for i Norge.. Ikke minst Norske damer ser ofte gamle/slitne ut når de er 30-35 dessverre, noen damer har mye sol skader i huden allerede ved 25års alderen Nå skal det også sies at jeg ikke synes noe om thai damer heller, synes de Rihanna type nesene er 3 Lenke til kommentar
eXalpha Skrevet 8. august 2012 Rapporter Del Skrevet 8. august 2012 Han utnytter jo selvfølgelig henne! Hun har jo tydeligvis ikke noe valg Hun ligger da ikke i samme seng med han fordi hun vil det, men fordi hun må. Og dette vet han jææævlig godt men driter i det så lenge han får sitt. Og som det virker her så støtter dere han i dette og det syns jeg er fader meg helt på trynet gutter, skjerp dere, ærlig talt. Det er greit for eldre kvinner å ha sex med yngre gutter! Hvorfor er det ikke greit for eldre menn å ha sex med yngre kvinner? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå