agnard Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Har i det siste hatt mellom 30-40 fps i store fighter (amd 9370), lå før på såvidt 20. Anbefaler å teste å se om det har blitt bedre;) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 Spillte litt igår etter kanskje 6 måneder med pause fra spillet. Sykt mye nytt som har kommet FPS'en lå på ca 40 på det laveste hos meg i store fights. Dette er med alt på max. 4770K og GTX780Ti. Noe laggete, men helt klart spillbart for min del. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 ikke bare lav fps, du har denne hitching og freeze lag, som skjer vær gang man snur seg rundt. Eller bare ADS. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Snart to år siden jeg har spilt PL2 nå, hvordan er spillet nå om dagen? Husker jeg slet med FPS problemer tidligere, har dette blitt bedre? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2014 Rapporter Del Skrevet 16. november 2014 Hadde grei 100+ fps med 660TI SLI sist jeg spilte, har ikke prøvd PS2 med 980en jeg har nå, siden jeg rett og slett ikke har noen å spille med. Man får ikke utredet så mye som lonewolf i det her spillet. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 21. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Har kommet en ny update til spillet. Patchnotes: https://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/game-update-12-18.210014/ Video: Høydepunkter: Spitfire turrets! Automatisk engineerturret som skyter på fiender innen rekkevidde. Nye implants Du kan ta frem kniven ved å trykke "8" Et par nye kniver er introdusert Bugs som er introdusert: Høy ping for mange. Var oppe i 36000! på miller (ikke skrivefeil!) var ikke mulig å spille Lavere fps for mange Dårlig hit detection på kniv (kan ha noe med ping å gjøre) Endret 21. desember 2014 av agnard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå