Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelsket i en jente hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, du kan jo rett og slett spørre henne om hun har følelser for deg?.

Det gjordet jeg, funka fint det. Fikk svaret med en gang :w00t:

 

ehe... jeg er litt småsjenert når det gjelder sånne ting :/

 

Spør ho på facebook, eller no. Null problem. :)

 

Hvordan skal jeg si det på den "peneste" måten ? :)

Lenke til kommentar

Du må rett og slett balle deg opp og spør.

Vet det er vanskelig, men har du egentlig noe å tape?

Det virker som dere er gode venner, så visst det skulle vise seg at hun ikke har følelser for deg igjen, så beholder dere hvert fall vennskapet. Visst hun er moden nok til å forstå deg.

Det er kleint i begynnelsen. Men tror hun vil sette pris på at du er erlig. Uavhengig om hun liker deg tilbake eller ikke.

Det er absolutt verd å ta sjansen!

Kan hende hun er i samme båt som deg, og ikke tør.

Dessuten er det bedre å få klarhet i det nå, isteden for å bli overrasket/skuffa senere.

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, du kan jo rett og slett spørre henne om hun har følelser for deg?.

Det gjordet jeg, funka fint det. Fikk svaret med en gang :w00t:

 

ehe... jeg er litt småsjenert når det gjelder sånne ting :/

 

Spør ho på facebook, eller no. Null problem. :)

Nei! ikke gjør det der.Det vil bare bli kleint etterpå, fordi du føler du må gjøre noe, men det er for tidlig. Ønsker du å vite om hun liker deg, så er dette den beste måten.

1. Bli kjent med henne bedre

2. Bli kjent med vennene hennes

3. Spør vennene hennes om hun liker deg.

 

Men de har allerede fortalt deg at hun liker deg, så hva er poenget. Bare flørt med henne og inviter henne ut på ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som Camlon skriver, tror jeg ikke cluet er å spørre henne direkte. Med mindre hun har følelser for deg, kommer nok stemningen til å bli ganske klein. Vet ikke hvor populært jeg synes det hadde vært hvis noen jeg kjente la ut om at vedkommende likte meg.

 

Bare vær med henne og oppfør deg på en måte som indikerer at du er ute etter noe mer enn et vennskapelig forhold. Enten biter hun på og spiller med (og du kan ta spillet til neste nivå), ellers merker du fort om hun ikke er spesielt interessert, og da kan du gå helskinnet hjem med viten om at du i alle fall prøvde. Hvis du forteller at du liker henner og hun totalt avviser deg, blir nok skammen en byrde å bære på. Jeg vet hva jeg ville prøvd på, men du får lese situasjonen og gjøre det du synes virker klokest.

Lenke til kommentar

PFFF

 

Kyss henne! Kysser hun deg tilbake så betyr det at hun har lyst til å være din dame.

Kysser hun deg ikke tilbake så gå og finn en annen jente. Som du beskriver er dere allerede gode venner. Hvis du ikke tar steget nå så kommer det en annen fyr og tar over hvis du ikke har baller.

 

Det er enten nå eller aldri. Hvis du venter 1-2 måneder senere kommer hun sannsynligvis til å ha sex med en annen mann mens du ligger hjemme og dagdrømmer om dama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PFFF

 

Kyss henne! Kysser hun deg tilbake så betyr det at hun har lyst til å være din dame.

Kysser hun deg ikke tilbake så gå og finn en annen jente. Som du beskriver er dere allerede gode venner. Hvis du ikke tar steget nå så kommer det en annen fyr og tar over hvis du ikke har baller.

 

Det er enten nå eller aldri. Hvis du venter 1-2 måneder senere kommer hun sannsynligvis til å ha sex med en annen mann mens du ligger hjemme og dagdrømmer om dama.

 

Blir det ikke litt kleint hvis hun ikke kysser tilbake?

Lenke til kommentar

PFFF

 

Kyss henne! Kysser hun deg tilbake så betyr det at hun har lyst til å være din dame.

Kysser hun deg ikke tilbake så gå og finn en annen jente. Som du beskriver er dere allerede gode venner. Hvis du ikke tar steget nå så kommer det en annen fyr og tar over hvis du ikke har baller.

 

Det er enten nå eller aldri. Hvis du venter 1-2 måneder senere kommer hun sannsynligvis til å ha sex med en annen mann mens du ligger hjemme og dagdrømmer om dama.

 

Blir det ikke litt kleint hvis hun ikke kysser tilbake?

 

Jo, men da er det avgjort og du kan så gå raskt videre! Kyssing er selve testen. eXalpha tar det helt på kornet. Test og bli ferdig. Ord leder ingensteds hen. Du vil se om du virkelig har appetitt på henne og om hun har det på deg.

Lenke til kommentar

PFFF

 

Kyss henne! Kysser hun deg tilbake så betyr det at hun har lyst til å være din dame.

Kysser hun deg ikke tilbake så gå og finn en annen jente. Som du beskriver er dere allerede gode venner. Hvis du ikke tar steget nå så kommer det en annen fyr og tar over hvis du ikke har baller.

 

Det er enten nå eller aldri. Hvis du venter 1-2 måneder senere kommer hun sannsynligvis til å ha sex med en annen mann mens du ligger hjemme og dagdrømmer om dama.

 

Blir det ikke litt kleint hvis hun ikke kysser tilbake?

 

Jo, men da er det avgjort og du kan så gå raskt videre! Kyssing er selve testen. eXalpha tar det helt på kornet. Test og bli ferdig. Ord leder ingensteds hen. Du vil se om du virkelig har appetitt på henne og om hun har det på deg.

 

Skummelt å ta initiativ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...