Gå til innhold

Hvordan havne på venneforslag til en fyr som ikke har noen felles venner med?


Anbefalte innlegg

Med andre ord ingen ting.

 

....hva hvis han har ei da, hva hvis han sier nei, hvis han har mistet totalt interessen og ser på meg som despo og patetisk?

da blir jeg sittende igjen med den avvisninga da....

 

jeg vil ikke si nøyaktig alderen men jeg er omtrent i midten av 20 åra!

 

That's life :) Men kanskje det var en grunn til at du var skeptisk i utgangspunktet? Man har jo ofte en tendens til å idealisere litt i ettertid.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja takk for tipsa her dere, ja jeg må vel bare bite i det sure eplet og gjøre noe med dette her vel.

 

Orker ihvertfall ikke ha det som jeg har det nå! Jeg er tøff på tlf og tastatur, men irl så jeg er jeg ho som står bak han som bråker og dukker frem nå og da og slenger styggeheter og frekke bemerkninger før jeg dukker bak ryggen hans igen.

Lenke til kommentar

Ja jeg får prøve å skru på sjarmen så mye jeg kan.. det blir veldig "nå eller aldri" scenario og da får det briste eller bære.

 

Hadde jeg bare ikke blitt så knust av ett nei så hadde jeg ikke vært så nervøs..

 

 

Jeg vil bare at han skal få sommerfugler for meg igjen for schwarte! :(

 

 

Ja jeg får oppdatere da når den tid kommer.. Så kan dere velte dere i min miserable eksistens og lære hvordan å IKKE få til livet...

 

jeg er i emo hjørnet i dag.

Endret av RawNorway
Lenke til kommentar

Ja det kan virke som, men det er ikke.sånn altså,jeg lover.

 

 

Jeg er nok bare veldig vant med trollprat fordi det er sånn jeg og de på facebook prater med hverandre haha så det henger nok igjen, men når jeg leser tilbake så ser jeg jo at jeg ser ut som troll.

 

Men jeg er ikke det! Gidder ikke lage en tråd bare for å trolle, da går jeg jo bare inn i en annen sin! ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...