Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en prostituert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så hva du skrev før du redigerte det til "Hmm"... kom med spørsmålene din, så skal jeg svare. smile.pngAnonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

 

Måten du skriver på gjør meg virkelig pissed off, du minner meg om ei jente som tok det som selfølge og ha sex med alle hun så, og syns det er veldig urelatert, gjør hva du vil ,men ikke fær og struddle naken forran meg og snakke idiotiske flørte tegn, da ser jeg på deg som dum og plagsom, sorry ^^ Igjen bare fylle snakk, skal legge meg og håper du gjør det selv snart

 

LOl ok gir meg , er ikke rettferdig, vet ikke hvem jeg snakker med, "

 

Edit: flettet dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Slettet overdreven bruk av quotes
Lenke til kommentar

For det første strudler jeg ikke naken forran deg, og for det andre gir jeg deg ikke idiotiske flørtete tegn...Og hvorfor kan ikke en jente få lov til å ha sex med hvem hun vil? Og du snakker ikke om prostitusjon, men kvinners syn på sex. Og det er et helt annet tema! Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Det er bare så mye folk der ute som har null peiling på hva nakenhet egentlig er !

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Lurer på om ts til denne tråden er ts for denne, og denne, i så fall lukter det troll og litt grøt her og der- samsvar i tidspunkter og samme antall totalposter, gir meg den litt vemmelige følelsen.

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Lurer på om ts til denne tråden er ts for denne, og denne, i så fall lukter det troll og litt grøt her og der- samsvar i tidspunkter og samme antall totalposter, gir meg den litt vemmelige følelsen.

 

:)

 

(Skum) Leste ikke annet enn første posten til den du linka til, og du kan ta det helt med ro - vi er ikke samme person. :)Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Lurer på om ts til denne tråden er ts for denne, og denne, i så fall lukter det troll og litt grøt her og der- samsvar i tidspunkter og samme antall totalposter, gir meg den litt vemmelige følelsen.

 

:)

 

(Skum) Leste ikke annet enn første posten til den du linka til, og du kan ta det helt med ro - vi er ikke samme person. :)Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

 

Samtidig som du gikk opp en til på postqounten, ble de to andre trådstarternes postcount justert med en opp ....

 

Pussig sammentreff, hva tror du?

Lenke til kommentar

 

 


Samtidig som du gikk opp en til på postqounten, ble de to andre trådstarternes postcount justert med en opp ....

Pussig sammentreff, hva tror du?


Det vet jeg ingenting om. Men jeg regner med mod/adm har kontroll på dette. smile.pngAnonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15 Endret av Tvillingsjel
Fjernet quotes
Lenke til kommentar

Og der skjedde det igjen! - mer enn besynderlig. Kanskje du bør kontakte mod - ikke at jeg har stor teknisk innsikt, men det kan jo hende du har noen som manipulerer kontoen din ...

 

jeg har forøvrig satt over havregrynsgrøt på koking - foretrekker du syltetøy ved siden av guffa, eller nøyer du deg med smør og sukker og kanel?

 

 

Har du ikke helt fått med deg "AnonymDiskusjon" har en egen teller, uansett hvilken tråd den anonyme skriver i?

 

Kanel og litt eple hadde vært bra. wink.png

Er det ofte kleint med nye kunder?

 

Innimellom er det veldig kleint, men som regel går det bra smile.pngAnonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

 

Edit: flettet dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Fjernet unødvendig bruk av quotes
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

 


Har du ikke helt fått med deg "AnonymDiskusjon" har en egen teller, uansett hvilken tråd den anonyme skriver i?

Kanel og litt eple hadde vært bra. wink.pngAnonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15


Prøv å gjett om jeg visste det .... wink.png

Vel, da er det helt avklart hva jeg må spise til middag i dag.

Vel, da får dere bare fortsette med griseriet deres - husk kondom!

smile.png Endret av Bruker-95147
Fjernet massiv bruk av quotes.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...