Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en prostituert


Anbefalte innlegg

Har lest en del her inne om hvordan folk ser på "horer" og tenkte jeg skulle gi dere et litt bedre innblikk i hva det er som egentlig skjer. Så hvis det er noen der ute som lurer på noe, eller ønsker å øke sin kunnskap er det bare å spørre. :)Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15 Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å få høre en kjip opplevelse? :)

 

Jeg fikk engang telefon fra en fyr. Han var villig til å ta toget til her jeg bor. Jeg forventet det jeg alltid gjør - en helt vanlig mann/gutt. Men denne mannen hadde en hudsykdom som var over hele kroppen hans. Følelsen jeg hadde når jeg sa jeg ikke ville gjennomføre treffet var helt j*vlig. Jeg viste ikke hva det var, og ville ikke ta sjansen på om det var noe smittsomt eller ei.

 

En annen kjip opplevelse var den gangen en mann kom hit. Vi snakket litt og før vi begynte sa han at han hadde glemt pengene i bilen - han kom aldri inn igjen. Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan tar man kontakt med deg? :green:

 

Neida, men har du fått mange kjønnssykdommer? Eller opererer du kun med kondom, eller ønsker du at hvis mannen ikke skal bruke kondom så må han bevise at han ikke har en kjønnsykdom? Har du noen gang blitt gravid? Hvor gammel er du (eller hvilken aldersgruppe er du i?) og er du norsk, eller har du en annen opprinnelse? Er du en "freelancer" eller har du en overordnet og kolleger? Syns du at sexen er god eller er det bare blitt rutine? Er sex evt. bedre med personer du liker eller hvis du får deg noe på byen?

 

Ble mange spørsmål, men merket at det var ganske interessant.

Lenke til kommentar

Hvordan kom du inn i bransjen?

Jeg ble tilbudt penger fra en fyr jeg allerede hadde hatt sex med, Jeg var egentlig ikke helt klar den dagen, men han sa jeg skulle få 2000 for den greia vi hadde gjort tidligere.. Pengene fristet såpass mye at jeg ble med på deal'n hans. Deretter gikk det slag i slag. smile.pngAnonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Hvordan selger du? Hvor finner kundene deg liksom hvis du ikke er på gata? Er ikke så orientert på dette så nå har jeg sjangs endelig smile.png

 

Jeg har et rykte i miljøet der menn som har besøkt meg gir nr mitt til nestemann. Jeg hadde en "hjemmeside", men den slettet jeg etter forbudet som kom for et par år siden. Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Hvilken sexuelle tjenester gir du ? gjør du hva som helst i en time for 2000 kr? foretrekker du at mannen bruker kondom ?

Nei, jeg gjør ikke hva som helst. Jeg er veldig strikt på ting. Jeg gjør ingenting som føles galt for meg. Jeg er det man kaller "GFE", en "kjæresteopplevelse"... Jeg gir masse av meg selv, men ikke alt er seksuelt. Det viktigste for meg er at jeg får en god tone med han som er hos meg. Og når jeg får det, er også sexen bedre. smile.png

 

Og mannen bruker ALLTID kondom!

er du en mannlig eller kvinnelig prostituert ?

 

Kvinnelig

Får du ekte orgasmer?

 

Hvis mannen gir meg det så... wink.png

 

 

Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

 

Edit: flettet trippelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Er det mulig å få høre en kjip opplevelse? :)

 

Jeg fikk engang telefon fra en fyr. Han var villig til å ta toget til her jeg bor. Jeg forventet det jeg alltid gjør - en helt vanlig mann/gutt. Men denne mannen hadde en hudsykdom som var over hele kroppen hans. Følelsen jeg hadde når jeg sa jeg ikke ville gjennomføre treffet var helt j*vlig. Jeg viste ikke hva det var, og ville ikke ta sjansen på om det var noe smittsomt eller ei.

 

En annen kjip opplevelse var den gangen en mann kom hit. Vi snakket litt og før vi begynte sa han at han hadde glemt pengene i bilen - han kom aldri inn igjen. Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Vanlig eksem Psoriasis ?

 

Hva er egentlig en stygg hudsykdom, trur du bare overdriver lady/man, anyways, finn deg et nytt yrke. dans med blomstrene i Oslo, spør deg selv hva er livet, hva er musikk, , Bor du i norsge er det umulig og gjøre det dårlig, tenk på det, fiks livet ditt, du er heldig som bor i norge,!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan tar man kontakt med deg? :green:

 

Neida, men har du fått mange kjønnssykdommer? Eller opererer du kun med kondom, eller ønsker du at hvis mannen ikke skal bruke kondom så må han bevise at han ikke har en kjønnsykdom? Har du noen gang blitt gravid? Hvor gammel er du (eller hvilken aldersgruppe er du i?) og er du norsk, eller har du en annen opprinnelse? Er du en "freelancer" eller har du en overordnet og kolleger? Syns du at sexen er god eller er det bare blitt rutine? Er sex evt. bedre med personer du liker eller hvis du får deg noe på byen?

 

Ble mange spørsmål, men merket at det var ganske interessant.

 

Jeg har hatt klamydia ett par ganger, men det var før jeg gikk inn i bransjen.

 

Jeg har aldri sex uten kondom.

 

Jeg har aldri vært gravid.

 

Jeg er i slutter av 20-åra

 

Jeg er norsk.

 

Jeg har ingen "over" meg. Jeg gjør dette helt på egenhånd.

 

Sex er godt, men litt rutine har det blitt...

 

Sexen er bedre men en mann jeg liker enn hvis jeg har sex men en jeg ikke har skikkelig kjemi med. Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Lenke til kommentar

Hvordan tar man kontakt med deg? :green:

 

Neida, men har du fått mange kjønnssykdommer? Eller opererer du kun med kondom, eller ønsker du at hvis mannen ikke skal bruke kondom så må han bevise at han ikke har en kjønnsykdom? Har du noen gang blitt gravid? Hvor gammel er du (eller hvilken aldersgruppe er du i?) og er du norsk, eller har du en annen opprinnelse? Er du en "freelancer" eller har du en overordnet og kolleger? Syns du at sexen er god eller er det bare blitt rutine? Er sex evt. bedre med personer du liker eller hvis du får deg noe på byen?

 

Ble mange spørsmål, men merket at det var ganske interessant.

 

Jeg har hatt klamydia ett par ganger, men det var før jeg gikk inn i bransjen.

 

Jeg har aldri sex uten kondom.

 

Jeg har aldri vært gravid.

 

Jeg er i slutter av 20-åra

 

Jeg er norsk.

 

Jeg har ingen "over" meg. Jeg gjør dette helt på egenhånd.

 

Sex er godt, men litt rutine har det blitt...

 

Sexen er bedre men en mann jeg liker enn hvis jeg har sex men en jeg ikke har skikkelig kjemi med. Anonym poster: 966a284d881c6d5d5579288787b63f15

Og vips så ble dette en sex annonse, jeg lurer på om gamer går med på og selge sex, for det er det som skjer nå eller, etteråpå ^^,, hehe morsomt og se hvor enkelt internett er

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...