Gå til innhold

Plateorganisasjon stjal musikk til anti-piratreklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hev kjøpet likevel, så lærer de forhåpentligvis at *biip* på CD-plate ikke er ålreit.

Har man kjøpt en plate, så skal den ikke være sensurert.

Sånn sensur er kun akseptabelt på offentlige amerikanske radiostasjoner i skoletiden.

Ikke plater man har betalt for.

Er redd det bare belaster butikken som solgte det, som blir sittende med en B-vare, og ikke Sony Music Entertainment/Columbia som står bak makkverket. La også merke til at de har klippet på slutten av sangen og fjernet ordet "damn".

 

Har lest rundt på nett, folk mener grunnen til at de bruker den versjonen er at cden er en samling av singler, hvor det var denne sensurerte versjonen som ble spilt og som havnet på Billboard.

 

Kan jo vurdere å etterlate en kommentar på Sony sine sider.

Lenke til kommentar
Eg syns platebransjen bør straffast etter eigne rettiningslinjer. 150,000$ per kopi. Om me reknar (konservativt?) med omlag ein million solgte eksemplar av kvar film, vert det 71,000,000 kopiar. Gongar me det med 150,000 er 10,670 milliardar dollar eller i overkant av 60 tusen milliardar...Kjelde:http://torrentfreak.com/student-hit-with-fine-in-riaa-case-090731/Tenenbaum, a graduate student from Boston admitted to downloading and sharing 30 songs in 2004, faced a fine up to $4.5 million ? $150,000 per infringement.
Dette var ikke RIAA, da...

 

MPAA og RIAA er bestiser, og siden det her faktisk var snakk om musikk så bør det være RIAA sine satser som teller.

Lenke til kommentar

Som Drumdur antyder, det mest irriterende med å kjøpe film på plate er faktisk alt du ikke kan hoppe over, og "reklamen" mot piratkopiering, som mer enn antyder at jeg, som betalende lovlydig kunde, er tilbøyelig til å stjele andre åndsverk i tillegg. Tilsvarende praksis hos politiet ville vært underholdende " Vi stopper deg i dag fordi du kjører i lovlig hastighet, kun for å minne deg på at det er ulovlig å kjøre for fort. Ha en god tur videre."

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Komisk at dette ikke har noe som helst med Platebransjen å gjøre. :)

 

Det er faktisk en RETTIGHETSorgansisjon, men for all del behold skylappene.

HW.no's overskrift er på det beste direkte misvisende, på det verste, et uttrykk for "journalstens" personlige agenda.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg syns platebransjen bør straffast etter eigne rettiningslinjer. 150,000$ per kopi. Om me reknar (konservativt?) med omlag ein million solgte eksemplar av kvar film, vert det 71,000,000 kopiar. Gongar me det med 150,000 er 10,670 milliardar dollar eller i overkant av 60 tusen milliardar...Kjelde:http://torrentfreak.com/student-hit-with-fine-in-riaa-case-090731/Tenenbaum, a graduate student from Boston admitted to downloading and sharing 30 songs in 2004, faced a fine up to $4.5 million ? $150,000 per infringement.

 

Du må enda i tillegg ta med alle dvdene som ble piratkopiert som følge at de distribuerte dem

Lenke til kommentar

Hev kjøpet likevel, så lærer de forhåpentligvis at *biip* på CD-plate ikke er ålreit.

Har man kjøpt en plate, så skal den ikke være sensurert.

Sånn sensur er kun akseptabelt på offentlige amerikanske radiostasjoner i skoletiden.

Ikke plater man har betalt for.

Er redd det bare belaster butikken som solgte det, som blir sittende med en B-vare, og ikke Sony Music Entertainment/Columbia som står bak makkverket. La også merke til at de har klippet på slutten av sangen og fjernet ordet "damn".

 

Har lest rundt på nett, folk mener grunnen til at de bruker den versjonen er at cden er en samling av singler, hvor det var denne sensurerte versjonen som ble spilt og som havnet på Billboard.

 

Kan jo vurdere å etterlate en kommentar på Sony sine sider.

 

Bra at jeg ikke handler Dos Gringos sine låter i sjappa om de hadde vært der...

De gutta der bruker en del sterke ord slik som i sangen "World War 3" pluss en del andre uttrykk som jeg ikke tror jeg skal nevne her.

Sensurfløyta deres hadde virkelig gått av skaftet.

Lenke til kommentar

Eg syns platebransjen bør straffast etter eigne rettiningslinjer. 150,000$ per kopi. Om me reknar (konservativt?) med omlag ein million solgte eksemplar av kvar film, vert det 71,000,000 kopiar. Gongar me det med 150,000 er 10,670 milliardar dollar eller i overkant av 60 tusen milliardar...Kjelde:http://torrentfreak.com/student-hit-with-fine-in-riaa-case-090731/Tenenbaum, a graduate student from Boston admitted to downloading and sharing 30 songs in 2004, faced a fine up to $4.5 million ? $150,000 per infringement.

 

Joda platebransjen bør absolutt straffes for rot i videobransjen ....hvor mange filmer har Universal Music gitt ut mon tro...

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...