Gå til innhold

Hvorfor har jeg nesten ingen å diskutere med?


Hexafix

Anbefalte innlegg

Jeg opplever at det er svært få folk som intereser seg for det som jeg gjør og derfor få folk som poster innlegg på trådene mine osv. Hvor skal jeg finne fler folk med samme interesser som jeg kan føre en diskusjon med når jeg ønsker det og ikke vente på at det kommer noen?

 

Jeg liker å snakke om politikk, samfunn, natur, fysikk og helse.

 

Men det er ikke så mange andre som like det så jeg lurer på hvor nett vennene mine er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettvenner! Er du naiv! Det er sjelden noen nettvenner, bare folk du diskuterer med, eller som "jatter" med! Hvis du ikke får svar på dine "tråder", eller spørsmål, bør du kanskje undres på, hva som er feil med dine spørsmål. Feil spørsmålstilling, eller uinteressante spørsmål.

Dette har noe med interesser og folk å gjøre. Ikke hvordan jeg stiller spørsmål og formidler informasjon så jeg lurer på hvordan du kom frem til å skrive akkurat det?

 

Jeg lurer på hvorfor det ikke er fler folk med samme interesser som meg. Det er i så fall folk som deg som feilen ligger hos. Du har jo alerede vist at du har misforstått og snakker om noe helt annet enn det tråden handler om. Godt jobba! Stå på!

Lenke til kommentar

Nettvenner! Er du naiv! Det er sjelden noen nettvenner, bare folk du diskuterer med, eller som "jatter" med! Hvis du ikke får svar på dine "tråder", eller spørsmål, bør du kanskje undres på, hva som er feil med dine spørsmål. Feil spørsmålstilling, eller uinteressante spørsmål.

Dette har noe med interesser og folk å gjøre. Ikke hvordan jeg stiller spørsmål og formidler informasjon så jeg lurer på hvordan du kom frem til å skrive akkurat det?

 

Jeg lurer på hvorfor det ikke er fler folk med samme interesser som meg. Det er i så fall folk som deg som feilen ligger hos. Du har jo alerede vist at du har misforstått og snakker om noe helt annet enn det tråden handler om. Godt jobba! Stå på!

Det er helt sikker flere her inne, som har samme interesser, som deg. Det er derfor jeg utrykte meg som jeg gjorde. Hvis du ikke er veldig ekstrem da, for da kan det hende folk ikke gidde å svare. Så, hva er det jeg har missforstått? Tror det er du, som missforstår meg.

Lenke til kommentar

Nettvenner! Er du naiv! Det er sjelden noen nettvenner, bare folk du diskuterer med, eller som "jatter" med! Hvis du ikke får svar på dine "tråder", eller spørsmål, bør du kanskje undres på, hva som er feil med dine spørsmål. Feil spørsmålstilling, eller uinteressante spørsmål.

Dette har noe med interesser og folk å gjøre. Ikke hvordan jeg stiller spørsmål og formidler informasjon så jeg lurer på hvordan du kom frem til å skrive akkurat det?

 

Jeg lurer på hvorfor det ikke er fler folk med samme interesser som meg. Det er i så fall folk som deg som feilen ligger hos. Du har jo alerede vist at du har misforstått og snakker om noe helt annet enn det tråden handler om. Godt jobba! Stå på!

Det er helt sikker flere her inne, som har samme interesser, som deg. Det er derfor jeg utrykte meg som jeg gjorde. Hvis du ikke er veldig ekstrem da, for da kan det hende folk ikke gidde å svare. Så, hva er det jeg har missforstått? Tror det er du, som missforstår meg.

Det er jo lett å se at du misforstår meg her. Jeg vil bare vite hvor folk med like interesser som meg. Og det har ingenting men hvordan jeg skriver å gjøre. Det går på interesser og kunnskapsnivået til andre personer.

 

Hva faen er det som er feil med deg? Så lenge du ikke klarer å bidra med noe så er det best at du ikke skriver noe heller. Ha en fin dag! God jul og Godt nyttår!

Lenke til kommentar

Kan du linke til disse trådene dine? De som du får få svar i. :)

Dersom du klikker på min bruker så kan du også få tilgang til mine tråder. Hva med at du gjør det selv i stedet for å spørre? Jeg har så treg internett også så jeg gidder ikke å bruke tid på det.

Lenke til kommentar

Kan du linke til disse trådene dine? De som du får få svar i. :)

Dersom du klikker på min bruker så kan du også få tilgang til mine tråder. Hva med at du gjør det selv i stedet for å spørre? Jeg har så treg internett også så jeg gidder ikke å bruke tid på det.

 

Svaret ditt til meg nå innehar nok essensen til hvorfor det blir slik. Ser at du har en tendens til å angripe/rette på de som gir deg svar som ikke samsvarer med dine egne synspunkter. De sosiale antennene er kanskje ikke helt på G?

Det gjelder i så fall feil kunnskap og faktafeil som jeg tar meg frihet til å rette på. Så dette har ingenting med sosial adferd å gjøre. Her er det du som ikke vil ta til deg lærdommen og du forstår ikke at treg internett innebærer at jeg trenger ca 1 minutt på å laste inn en side og derfor så må jeg prioritere linkene jeg vil klikke på for å få mest mulig ut av internett. Jeg regner med at samtlige folk har rask internett med mindre dem ikke sier noe om det.

 

Jeg har forøvrig ikke forsøkt å rette på deg. Ei heller å angripe deg.

Lenke til kommentar

Kan du linke til disse trådene dine? De som du får få svar i. :)

Dersom du klikker på min bruker så kan du også få tilgang til mine tråder. Hva med at du gjør det selv i stedet for å spørre? Jeg har så treg internett også så jeg gidder ikke å bruke tid på det.

 

Svaret ditt til meg nå innehar nok essensen til hvorfor det blir slik. Ser at du har en tendens til å angripe/rette på de som gir deg svar som ikke samsvarer med dine egne synspunkter. De sosiale antennene er kanskje ikke helt på G?

Det gjelder i så fall feil kunnskap og faktafeil som jeg tar meg frihet til å rette på. Så dette har ingenting med sosial adferd å gjøre. Her er det du som ikke vil ta til deg lærdommen og du forstår ikke at treg internett innebærer at jeg trenger ca 1 minutt på å laste inn en side og derfor så må jeg prioritere linkene jeg vil klikke på for å få mest mulig ut av internett. Jeg regner med at samtlige folk har rask internett med mindre dem ikke sier noe om det.

 

Jeg har forøvrig ikke forsøkt å rette på deg. Ei heller å angripe deg.

Trenger ikke å lese særlig mer enn dette for å gi deg et svar på spørsmål i trådtittel. Du går jo rett i angrepsposisjon for den minste ting, bruker store ord, er i overkant bastant og opptrer belærende og nedlatende, selv når det er tydelig at du ikke har rett. Det trenger man ikke finne seg i når det er mange andre å snakke med. Og retting på "faktakunnskap" har alt med sosial atferd å gjøre. Noen ganger er det greit, men stort sett er det unødvendig, plagsomt og ødeleggende for diskusjonen. Når folk driver med den slags får man inntrykk av at det er viktigere for dem å arrestere folk på småtterier og "vinne" poeng enn å drive meningsutveksling.

Endret av Isbilen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Leste noen poster av deg, og din seriøsitet falt til 0 når jeg så "XD" og "XP" smilies som jeg forbinder med jenter på 12-13 år.

Javel, så du mener at bruk av smilies og useriøsietet har klar sammenheng fordi du forbinder det med jenter på 12-13 år? Eneste grunn til min bruk av smilies er for å gjøre det litt mer morsomt og smilies forteller faktisk noe om innholdet. De momentene som gjør at jeg fremstår som useriøs bør du altså finne i det jeg skriver og ikke dømme på grunn av noen smilies. Å bruke noe som ikke har betydning for innholdet i teksten min til å dømme min seriøsitet forbinder jeg med useriøsitet

 

Slike kommentarer forbinder jeg med late enfoldige gutter på under 20 år.

Lenke til kommentar

Nettvenner! Er du naiv! Det er sjelden noen nettvenner, bare folk du diskuterer med, eller som "jatter" med! Hvis du ikke får svar på dine "tråder", eller spørsmål, bør du kanskje undres på, hva som er feil med dine spørsmål. Feil spørsmålstilling, eller uinteressante spørsmål.

Dette har noe med interesser og folk å gjøre. Ikke hvordan jeg stiller spørsmål og formidler informasjon så jeg lurer på hvordan du kom frem til å skrive akkurat det?

Jo, det har alt med det å gjøre.

Lenke til kommentar

Nettvenner! Er du naiv! Det er sjelden noen nettvenner, bare folk du diskuterer med, eller som "jatter" med! Hvis du ikke får svar på dine "tråder", eller spørsmål, bør du kanskje undres på, hva som er feil med dine spørsmål. Feil spørsmålstilling, eller uinteressante spørsmål.

Dette har noe med interesser og folk å gjøre. Ikke hvordan jeg stiller spørsmål og formidler informasjon så jeg lurer på hvordan du kom frem til å skrive akkurat det?

Jo, det har alt med det å gjøre.

Så du mener at kunnskapsløshet og innhold i innleggene har mindre betydning?

Lenke til kommentar

Så du mener at kunnskapsløshet og innhold i innleggene har mindre betydning?

Hvordan du ordlegger et spørsmål, et inlegg eller generelt sett en hel diskusjon, er med på å enten skape økt engasjement rundt emnet, eller å ødelegge enhver fremtidig diskusjon.

 

Å si f.eks "Alle som ikke spiser kjøtt er dumme, enig?" vil ende opp med enten en tom tråd, eller en tråd full av angrep på trådstarter. Omformulerer man seg, så kan man få en langt mer produktiv debatt, som inviterer flere folk til å bli med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Leste noen poster av deg, og din seriøsitet falt til 0 når jeg så "XD" og "XP" smilies som jeg forbinder med jenter på 12-13 år.

Javel, så du mener at bruk av smilies og useriøsietet har klar sammenheng fordi du forbinder det med jenter på 12-13 år? Eneste grunn til min bruk av smilies er for å gjøre det litt mer morsomt og smilies forteller faktisk noe om innholdet. De momentene som gjør at jeg fremstår som useriøs bør du altså finne i det jeg skriver og ikke dømme på grunn av noen smilies. Å bruke noe som ikke har betydning for innholdet i teksten min til å dømme min seriøsitet forbinder jeg med useriøsitet

 

Slike kommentarer forbinder jeg med late enfoldige gutter på under 20 år.

 

Vi bruker gjerne smilies som :) , ikke XD som er en typisk fjortissmilie. Du spør om min mening og jeg som ikke har like interesser som deg ser på skrivemåten siden det ble kommentert i starten. Jeg forbinder XD smilies med useriøse jenteunger, og sier det til deg. Om du skal benekte alt vi sier til deg, så har du jo svaret der. Du tar ingen ting til deg, og skal svare på alt som om vi har feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...