Gå til innhold

Hardware/Teknisk til DayZ - Diskusjon rundt spillet i egen tråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som får meldingen "You were kicked of game"? Får det på alle servere etter at steam oppdaterte i går.

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare jeg som får meldingen "You were kicked of game"? Får det på alle servere etter at steam oppdaterte i går.

Samme her, uansett hvilken server jeg prøver! har forsøkt åoppdatere BattlEye uten hell.
Skrevet

Samme her, uansett hvilken server jeg prøver! har forsøkt åoppdatere BattlEye uten hell.

Du må validate filene på ARMA2 og ARMA2:CO. Så installerer du beta patchen på nytt. Burde funke da. :)

Skrevet

Hei

Du må validate filene på ARMA2 og ARMA2:CO. Så installerer du beta patchen på nytt. Burde funke da. :)

Hei og takk for svar! Ser ut til at problemene jeg hadde var midlertidig, for jeg forsøkte meg på et par Norway-servere i går uten problemer. Da er det bare å se hvordan det går fremover.

Skrevet

Jeg og en kamerat forsøker å joine samme server nå, men vi finner ingen like servere, dvs en server han finner finner ikke jeg og motsatt. Hva skjer? I tillegg er det mange servere vi får bad version på... når kommer det bedre filter muligheter i six launcher?? Det mååå jo være fler som savner det?

Skrevet

starter DayZ, joiner server, kommer til loading, spillet stopper... gikk akuratt tilbake til forrige patch på Arma 2 oa fordi det skulle løse problemet, men det gjorde ikke stort...

Skrevet (endret)

yeee... ok nvm fikk det til å funke, men husker hvorfor jeg quitta for å vente på The warZ

War Z kommer til å bli et forhasta drittspill, laget av et dårlig selskap som kun har laget andre drittspill. Google it!

Dayz standalone for alle pengene :w00t:

Endret av whipslash
Skrevet

yeee... ok nvm fikk det til å funke, men husker hvorfor jeg quitta for å vente på The warZ

War Z kommer til å bli et forhasta drittspill, laget av et dårlig selskap som kun har laget andre drittspill. Google it!

Dayz standalone for alle pengene :w00t:

DayZ er jo bare en mod som har utvikla seg til det verre, jeg holder meg unna til det motsatte er bevist

Skrevet

Det er fordi nåværende dayz er en mod til et annet spill. Og modden er i alfa-versjon... vent til dayz blir et eget spill før du samenligner noe som helst.

Skrevet

"Bad version, server rejected connection".

Noen som vet hva man må gjøre. Har nyeste oppdatering på både Arma og DayZ.

Hvilken server er det snakk om?

Skrevet

Å fyfaen for noe dritt. Jævlig kjedelig å få "Bad Version" hver JÆVLA gang. Rage.

Avinstallerte alt som var av den møkka der nå, får vente til inatt med å laste det ned igjen.

Hva er greia med at jeg fikk joine norske servere, men ikke tyske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...