Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp med nettsiden min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du er seriøs, og vil vise kompetanse slik at noen muligens stoler på å dele evnene sine med deg, svar på alle disse spørsmålene:

 

Hvor stor skala har prosjektet? Går det på tvers av medium? Er det en statisk side? Er den en webtjeneste? Community-tjeneste?

 

Hvilke evner kreves av medeieren?

 

Hva gjør du?

 

Hvilken målgruppe eller finansieringsmodell bruker du?

 

Velg en kategori eller et tema for websiden

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke du veit hva difus betyr. Vi har ikke vært difuse i det heletatt. Vi har kommet med konkrete, direkte, og totalt "ikke misforståbare" spørsmål / utsagn =)

 

Hvis et firma søker etter nye ansatte, sier de "hmm, nei, vi sier ikke hva stillingsbeskrivelsen er, du må sende oss en mail for å få vite det", nei det gjør de ikke. Kjempe bra håndtert av deg. Kredibilitet og oppfattet serriøsitet = NULL.

 

Edit: uff jeg bare ser for meg at du kommer til å tro at jeg skreiv null i store bokstaver for å utheve det, men nei, var ment som en slik her: http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cstring/NULL/

Endret av Valkyrex
Lenke til kommentar

Nettsidens design, tema, mål, mening kan jeg forstå. Men herregud da. Hva ser du etter?

- En som kan backend server systemer.

- En webdesigner

- En webprogrammerer

- En designer generelt

- En ergonomispesialist (xD)

- ..........

 

Medeier er en betegnelse på en person som EIER noe SAMMEN med EN ANNEN, sier nada om hva det går ut på.... Si hvis jeg er en drit flink webdesigner (noe jeg ikke er) og spør / søker, og du faktisk leter etter en programmerer..... see the problem?

Lenke til kommentar

Du vil aldri få fatt i noen som er halvveis kompetent uten at du som MINIMUM forteller litt om hva slags arbeid som skal utføres + hva slags kompensering vedkommende kan forvente for arbeidet.

 

Det er alt for mange totalt useriøse/urealistiske folk der ute med en eller annen løs og altfor optimistisk idè og null teknisk kompetanse som tror at de (a) de har en fantastisk og original idè når idèen kanskje ikke er teknisk gjennomførbar en gang, og (b) at de kan få en software designer til å jobbe essensiell "gratis" for ett eller annet vagt løfte om del av profitt fra inntjeningen på den ferdige idèen senere.

 

Om du tror at du har en eller annen revolusjonerende idè som du vil beskytte så er det ingen behov for at du røper noe her - men du må kunne si NOE om hva arbeidet gjelder og hva man kan regne med å få som lønn for strevet - ellers vil du som sagt ikke kunne regne med å få kontakt med noen seriøse kandidater. Du kan sikkert komme i kontakt med noen uten dette også - men sjansen for at de er seriøse og/eller komptetante på sitt felt er gjerne deretter...

 

Dette er bare til din opplysning forøvrig - du får selv velge om du vil følge rådet eller ikke...

 

-Stigma

Endret av Stigma
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Merker jeg blir irritert av hele posten din, og håper ingen har svart deg på PM. Mer useriøs, sta og lite samarbeidsvillig person skal du lete lenge etter. Lykke til med prosjektet, jeg er forresten en veldig god sjåfør. Er det noe du trenger for prosjektet ditt? For slik informasjonen er nå kan INGEN vite hva du er ute etter. På hvilken måte er du redd for at folk stjeler ideen din? Det er bare snakk om å legge ut HVA DU TRENGER.

 

Forstå at 90% her prøver og hjelpe deg, trenger ikke være nebbete da!

Endret av iNzzain
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eh yknow what, I'll bite. Kan være med. Betingelsene er 24 timers arbeidsdager, slik som lovet over, med 9 timer daglig betalt søvn og 90 dager betalt ferie. Skal ha minst 100 i timen. Kan godt skrive kontrakt jeg. Har formell kompetanse i å forklare prosjekter og finne folk med kompetanse i relevante felt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eh yknow what, I'll bite. Kan være med. Betingelsene er 24 timers arbeidsdager, slik som lovet over, med 9 timer daglig betalt søvn og 90 dager betalt ferie. Skal ha minst 100 i timen. Kan godt skrive kontrakt jeg. Har formell kompetanse i å forklare prosjekter og finne folk med kompetanse i relevante felt.

 

Er du Sekai ichi på ditt felt da eller? I så fall er det jo et tilbud man knapt nok kan motstå ;)

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...