Gå til innhold

"You Got Mail!" --- E det mulig?


derezzed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

søk google

 

"anounce mail arrival sound"

 

her er noe jeg fant på under 60 sek:

 

Outlook 98/2000

To have Outlook notify you of important incoming messages, choose Tools, Rules Wizard, click New, select "Notify me when important messages arrive," and click Next. Check the conditions you want the rule to look for when it scans incoming mail, click Next again, then check the actions you want Outlook to take. Click Next again to add any rule exceptions, click Next one last time, name the rule, and click Finish.

 

Outlook Express

Outlook Express plays a sound by default each time a new message arrives in your in-box (to turn it off, choose Tools, Options, click the General tab, and uncheck "Play sound when new messages arrive"). To change the sound, double-click Sounds in the Windows Control Panel, scroll down to New Mail Notification and click Browse to find the sound you want. Click OK when done. To flag important incoming messages in OE 5, choose Tools, MessageRules, Mail, scroll to and check the conditions the rule should look for, check the action you desire, describe and name the rule if you want, and then click OK. OE 4's Inbox Assistant doesn't offer such additional alert options for incoming mail.

 

 

GOOGLE IS YOUR FRIEND

Lenke til kommentar
Vi tar å forandrer litt på spørsmålet no...

 

Er det noen vet om en god e-mail klient?

Ehh... Vel, du har jo alderede fått svar på en måte:
Incredimail er jo en grei Mail klient da  

 

Bruker den selv, og det funker fett, lar den bare ligge på taskbar hele tida, så hver gang jeg får mail, *poff! You got mail Sir*

Har også hørt at den er bra, ihvertfall morsom!

Lenke til kommentar
Outlook ..  

oughh .. frysninger paa ryggen..

 

Outlook, d e fali d ..  

Maatte bare ..

Helt enig!!! :D

 

Styr unna Outlook, særlig Express utgaven om man vil seg selv kjært. ;) hehe, så mye bugs og hull at det er ett kombinert virus/trojaner i forkledning spør dere meg. hehe

 

Vi tar å forandrer litt på spørsmålet no...  

 

Er det noen vet om en god e-mail klient?

 

Yupp, bruk Netscape 7.10 og mailen der, den har også "pop" you got mail lyd, samt så dukker det opp en liten boks nede ved system tray i ett par sekunder som viser hvor mange mail som venter på deg. Mange gode mail oppsett muligheter og støtter det meste, uten alle hullene som Outlook har.

 

Har brukt Netscape mail siden min første tid på nettet i starten av 97, og fungert helt tilfredstillende hele veien. :)

Lenke til kommentar

Dette med epostklienter er jo litt relativt spør du meg.

Tror ikke Outlook er så veldig mye bedre eller verre en en del andre epost klienter(snakker om nyere versjoner her.)

Har brukt Outlook som mailklient en god stund, (Nå kjører jeg i tillegg Exchange server hjemme)

Outlook kan man sette selv til hvor ofte den skal gå å hente mail, i tillegg så bruker ikke nyere versjoner av outlook noe spes mer CPU kraft enn det Netscape gjør. Ihvertfall ikke på min maskin

Har prøvd mye annet også så som:

Netscape

Eudora

Incredimail

Lotus Notes.

Notes er vel kanskje sånn sett den sikreste klienten siden den ikke kjører annet enn plain text. Grafisk sett er vel kanskje også Notes den som ser best ut........

Siden de andre har lagt ut linker til de andre klientene vil jeg bare legge til en for Notes også:

http://www14.software.ibm.com/webapp/downl...TACT=&S_CMP=&s=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...