Gå til innhold

Kamptråd - EM-semifinaler (27.06-28.06)


Latias

  

36 stemmer

  1. 1. Hvilke lag ser vi i finalen?



Anbefalte innlegg

Det er en inngrodd misforståelse i fotballspillere/pinnedyr at di har store muskler osv. Alle med lav fettprosent kan se slik ut.

 

Det er også en inngrodd misforståelse blant kroppsbyggere at det ser bedre ut med mye muskler enn det gjør om man f.eks ser ut som Balotelli.

 

Men nok om det, bryr meg langt oppi rænnaræva hvordan kroppen til spillere eller andre er, ser på kampen for fotballen.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wow han var "svæær".

 

Men han er en av verdens beste spisser og tjener mer enn det de fleste av oss tjener på ett år på en uke. Tror han har det fint med seg selv

 

Ler meg ihjel.

Hva har vel det med saken å gjøre?

Grunnen til at jeg sier det er at han står der å breier seg til og flexer "musklene". Det er en inngrodd misforståelse i fotballspillere/pinnedyr at di har store muskler osv. Alle med lav fettprosent kan se slik ut.

 

Problem? I en feiring betyr ikke det "se hvor jævlig store muskler jeg har", som du så ofte ser på SiS, men mer "IM THE MAN" - noe han forøvrig er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Wow, her var det utrolig mye hat ute og gikk. Kanskje det er derfor folk gir seg på fotballforumet.

Har aldri sagt at jeg misliker fotballspilleren og/eller personen Balotelli.

Det jeg ler av er fotballspillere generelt som tror di er svære, for di har sixpack pga lav fettprosent og kragebein som stikker ut.

 

Ginecologico etellerannetdrittnavn: Så du syns en tynn jævel med fettprosent på 8-10% ser bra ut?

 

Anews: :roll:

Endret av Corey
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker at du leser det du vil og gjerne hopper over ting folk skriver, Corey.

 

Pek gjerne ut det som var veldig relevant du mener jeg hopper over.

Var det at jeg var manu fan eller samme person som spør om hvorfor han skal være svær (som jeg svarer på).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...