Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Karaktertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lol, det er ingen på skolen...

Noen som har peiling om det er noen andre som har karakterene utenom skolen?

Endret av 24erBest
Skrevet (endret)

Det står at det ikke finnes noe vitnemål på meg, men det er nok skolen som er treig. De tok endelig telefonen, så fikk vite karakterene. Men takk for hjelpen folkens. :)

Endret av 24erBest
Skrevet

Kan ikke akkurat si at eksamenskarakterene mine er noe å rope hurra for, 6 på politikk og menneskerettigheter muntlig (den er jeg kjempefornøyd med), 4 i sosialkunnskap, 3 i norsk hovedmål og 3 i engelsk litterlatur og kultur, de er utrolig kjipe i og med at jeg normalt har 5 i begge fag :/

Skrevet

Går det an å få begrunnelse for karakter? Jeg hadde altså "helt vanlig" tysk 2 eksamen gjennom skolen.

Skriftlig eksamen har sentral sensur; alle skriftlige eksamener rettes på samme måte.

Skrevet

Går det an å få begrunnelse for karakter? Jeg hadde altså "helt vanlig" tysk 2 eksamen gjennom skolen.

Det går dessverre ikke, nei. Men om du klager mener jeg at du får begrunnelse. Haken er dog at du kan gå ned i karakter.

Skrevet

Norsk hovedmål: 6

Fyttigrisen. 6 i norsk skriftlig, være seg eksamen eller standpunkt, må være noe av det vanskeligste å oppnå på VGS. Grattis så meget!

Skrevet

Takk for det gutter!

Jeg er mest fornøyd med norsken, og selvsagt moro at den er én karakter høyere enn standpunkt. Både før og etter eksamen var jeg redd den skulle trekke meg ned, men et snitt på 5,66 på eksamen gjør faktisk at jeg går ørlite grann opp (0,1 poeng). Bikket seksitallet gjorde jeg også!

Skrevet

Er veldig fornøyd med karakterene etter VG3 påbygg, med unntak av eksamenskarakterene. :)

Norsk hovedmål: 5

Norsk sidemål: 5

Norsk muntlig: 5

Matte 2P: 6

Naturfag: 6

Historie: 5

Gym: 5

Biologi: 6

Eksamen:

Norsk hovedmål: 4

Matte: 5

Norsk muntlig: 5

• Liker 1
Skrevet

Takk for det gutter!

Jeg er mest fornøyd med norsken, og selvsagt moro at den er én karakter høyere enn standpunkt. Både før og etter eksamen var jeg redd den skulle trekke meg ned, men et snitt på 5,66 på eksamen gjør faktisk at jeg går ørlite grann opp (0,1 poeng). Bikket seksitallet gjorde jeg også!

Gratulerer med meget gode resultater! Du slo knockout på meg i alle fall. Om jeg forstår deg rett, endte du opp med over 60 seksti poeng totalt på førstegangsvitnemålet inkludert tilleggspoeng. Det er i så fall meget sterkt. Hva tenker du å studere? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...