Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Karaktertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke akkurat si at eksamenskarakterene mine er noe å rope hurra for, 6 på politikk og menneskerettigheter muntlig (den er jeg kjempefornøyd med), 4 i sosialkunnskap, 3 i norsk hovedmål og 3 i engelsk litterlatur og kultur, de er utrolig kjipe i og med at jeg normalt har 5 i begge fag :/

Lenke til kommentar

Takk for det gutter!

 

Jeg er mest fornøyd med norsken, og selvsagt moro at den er én karakter høyere enn standpunkt. Både før og etter eksamen var jeg redd den skulle trekke meg ned, men et snitt på 5,66 på eksamen gjør faktisk at jeg går ørlite grann opp (0,1 poeng). Bikket seksitallet gjorde jeg også!

Lenke til kommentar

Takk for det gutter!

 

Jeg er mest fornøyd med norsken, og selvsagt moro at den er én karakter høyere enn standpunkt. Både før og etter eksamen var jeg redd den skulle trekke meg ned, men et snitt på 5,66 på eksamen gjør faktisk at jeg går ørlite grann opp (0,1 poeng). Bikket seksitallet gjorde jeg også!

 

Gratulerer med meget gode resultater! Du slo knockout på meg i alle fall. Om jeg forstår deg rett, endte du opp med over 60 seksti poeng totalt på førstegangsvitnemålet inkludert tilleggspoeng. Det er i så fall meget sterkt. Hva tenker du å studere? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...