Gå til innhold

SSB spår én million innvandrere i Norge innen 2025


Anbefalte innlegg

Så bare nyheten på VG i dag om at den Norske folkesjela vil bestå av 1 million innvandrere innen 2025.

 

Det er selvsagt gledelige nyheter for multikulturalistene, men dystre utsikter for dem som synes at nissefar bør være en gammel krokrygg fra de indre bygder.

 

VG: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10058398

 

Blir landet bedre av det, eller går vi mot tyngre tider ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bare nyheten på VG i dag om at den Norske folkesjela vil bestå av 1 million innvandrere innen 2025.

 

Det er selvsagt gledelige nyheter for multikulturalistene, men dystre utsikter for dem som synes at nissefar bør være en gammel krokrygg fra de indre bygder.

 

VG: http://www.vg.no/nyh...?artid=10058398

 

Blir landet bedre av det, eller går vi mot tyngre tider ?

Kommer vel an på integreringen det... Det kommer i alle fall ikke til å bli noe som helst bedre dersom det er en klase av innvandrere der, og en klase der...... Det værste som er et gettoer....

 

Men nei. Det blir uansett ikke bedre av den grunnen. Men det er heller ikke poenget med innvandring....

For min del kunne det gjerne vært mye mer innvandring, men disse innvandrerne burde klare å fø seg selv, og ikke bli satt på trygd eller liknende støtteordninger dersom de kan jobbe... Og så burde det være et krav til dem at de SKAL snakke veldig godt norsk, med hverandre(!) og med oss (!!).. Er de ikke interessert i dette, så burde de ikke få komme inn. Det er min mening.

Endret av turbonello
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt et lavt estimat mtp hvem det er som trykker denne statistikken ut endetarmen. 1 Million første og andregangs innvandrere er det SSB mener siden de ikke regner med tredjegenerasjons innvandrere og da har man plutselig et mye høyere tall.

 

Det er forøvrig mye annet som må til for at de skal greie å oppnå dette antallet og det er at befolkningen forholder seg pasifistisk i forhold til all den sosiale uråd som innvandringen fører med seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan kan en være en tredjegenerasjon innvandrer? Min bestefar var innvandrer fra England. Er jeg innvandrer også hvis jeg ikk kan bestefars språk og kan nesten ingenting om hans kultur og tradisjoner? Er Obama kenyansk eller amerikansk? Hva tror du hender hvis du har store etniske grupper som aldri blir akseptert som ekte statsborgere i sitt eget land de ble født i? Vi prøvde det i USA og en av de blodigste kriger i amerikansk historie var resultat OG integrerings prosessen mangler enda, selv om Obama er vår leder

 

Håper dere endrer dette prinsipp snart

Lenke til kommentar

Native Americans er jo også innvandrere, de kom fra Afrika for tusenvis av år siden. Ikke rart de har problemer med å integreres inn i det amerikanske samfunn...

 

Disse to grupper, slavene og native amercans som ble aldri sett som full statsborgere og ble segregert er de som er de minste integrert

Lenke til kommentar

Native Americans er jo også innvandrere, de kom fra Afrika for tusenvis av år siden. Ikke rart de har problemer med å integreres inn i det amerikanske samfunn...

 

Disse to grupper, slavene og native amercans som ble aldri sett som full statsborgere og ble segregert er de som er de minste integrert

I was being sarcastic, I know that :)

Lenke til kommentar

Vi har hatt sterk innvandring siden 60-tallet. Vi har hatt enorm fremgang siden... 60-tallet.

Gee, seems like a win to me!

 

Behovet for innvandring på 60-tallet kan relateres til behovet for arbeidskraft. Det er ikke slik i dag - vi trenger virkelig ikke flere innvandrere. Den norske kulturen blir negativt påvirket av andre kulturer ettersom at de nekter å integrere seg i samfunnet.. :hm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi har hatt sterk innvandring siden 60-tallet. Vi har hatt enorm fremgang siden... 60-tallet.

Gee, seems like a win to me!

 

Behovet for innvandring på 60-tallet kan relateres til behovet for arbeidskraft. Det er ikke slik i dag - vi trenger virkelig ikke flere innvandrere. Den norske kulturen blir negativt påvirket av andre kulturer ettersom at de nekter å integrere seg i samfunnet.. :hm:

 

Og der skrev du deg ut av diskusjonen ved å vise FULLSTENDIG uvitenhet. Arbeidsledigheten i Norge i dag er lavere enn på 60-tallet, og det har ikke en gang noe med situasjonen å gjøre - vi har stoppet arbeidsinnvandringen.

Lenke til kommentar

Og der skrev du deg ut av diskusjonen ved å vise FULLSTENDIG uvitenhet. Arbeidsledigheten i Norge i dag er lavere enn på 60-tallet, og det har ikke en gang noe med situasjonen å gjøre - vi har stoppet arbeidsinnvandringen.

 

Stråmannsargument.

 

For det første så må du lese det jeg skriver. Jeg skrev at det KAN relateres - merk: kan. For det andre så er det MANGE innvandre som utnytter situasjonen i landet sitt for å få oppholdstillatelse i norge hvorav hovedformålet er selvfølgelig å arbeide. I tillegg så kommer det kontinuerlig nye innvandrere (legalt eller illegalt) som ønsker arbeid i landet og får barn hvorav de bruker dem som en inngangsbillett. Dette er ikke positivt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så bare nyheten på VG i dag om at den Norske folkesjela vil bestå av 1 million innvandrere innen 2025.

 

 

...

 

Vent litt.

Er ikke trådstarter klar over at hun bidrar til denne statistikken på innvandrere??

 

Jeg synes ikke nødvendigvis at det er negativt...

Skulle trådstarter ønske at hun aldri kom til landet?

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...