snowduude Skrevet 8. juni 2012 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Har fått med meg at alle som selger bil har en opplysningsplikt. Jeg lurer i det henseende på om jeg da er nødt å opplyse om at noen har hatt sex i bilen? Endret 8. juni 2012 av snowduude
snowduude Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Skrevet 8. juni 2012 Merker også at førersetet har lagt seg til en jævlig knirking etterhvert, også, noe som utelukkende skyldes denne aktiviteten. Det bør muligens fortelles om, så ikke kjøper kan komme tilbake å kreve meg for "ødelagt" førersete, eller hvordan fungerer det?
Vizla Skrevet 9. juni 2012 Skrevet 9. juni 2012 Har jeg misforstått noe? Neida, men din troll-fu trenger kalibrering.
1915 Skrevet 10. juni 2012 Skrevet 10. juni 2012 hahaahahah denne var artig. du opplyser da ikke at noen har hadd sex i bilen som du selger. tulling 1
snowduude Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Skrevet 10. juni 2012 Ifølge mitt syn er dette en relevant opplysning ift de svakheter aktiviteten har påført b. la førersetet. I tillegg er det en liten lakkripe på panseret som skyldes samme fenomenet, og da er det vel mer betryggende å få vite det faktiske opphavet til ripen, enn å tro den skyldes noe verre - som f eks steinsprut e.l?
Timster Skrevet 11. juni 2012 Skrevet 11. juni 2012 Ifølge mitt syn er dette en relevant opplysning ift de svakheter aktiviteten har påført b. la førersetet. I tillegg er det en liten lakkripe på panseret som skyldes samme fenomenet, og da er det vel mer betryggende å få vite det faktiske opphavet til ripen, enn å tro den skyldes noe verre - som f eks steinsprut e.l? Hvilken dag i uka er steinsprut værre enn at noen har pult på panseret? Forøvrig hadde jeg ikke likt å vite om noen hadde hatt seg i min bil tidligere. 1
snowduude Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Skrevet 11. juni 2012 (endret) Men jeg kan godt la være å si noe, det ser ut som det er hva dere vil anbefale. Endret 18. juni 2012 av snowduude
snowduude Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Skrevet 18. juni 2012 Den avataren der er for pen for deg...
Dr. Brodsky Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Du trenger da ikke opplyse kjøper om at du har hatt sex i bilen, det ser han på terningene i speilet.
snowduude Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Skrevet 18. juni 2012 Altfor mange misbruker slike terninger og plasserer de der uten faktisk å ha oppfylt kriteriene.
*F* Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 Man må nok ikke opplyse om noenting som har skjedd med/i bilen. Det man nok heller må opplyse om er faktiske skader/mangler, man trenger ikke opplyse om hvorfor skadene er der. Har man et pungtert dek er det noe man må opplyse om. Men om det er pga man kjørte i 160 på en skogsvei eller om det er pga en uteligger kuttet hull i det er irrelevant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå