Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Urk, hver sin smak. Jeg blir alltid dårlig når jeg spiser vårruller, så etter å ha spist på ti forskjellige steder, samt diverse frosne, har jeg gitt opp å noen sinne spise en vårrull som ikke gjør meg dårig i magen. :p

 

Her blir det burger om noen timer, når kompisen min kommer seg hjem fra konfirmasjonen han filmer. :p

Og sikkert øl og muligens cava. Og forhåpentligvis en tur ut i skauen for å knipse fine naturbilder. ^^

 

Men for øyeblikket er det solsteik, druejuice og Pink Floyd (Live in Pompeii) på full vreng ut over nabolaget. Har alt fått hilsener fra naboene om at jeg har fantastisk musikksmak, og mye bedre enn søstrene mine. Da vet du at du gjør noe rett. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ble ikke noe mat enda,fant ingenting som frista

first world problems.

vet.

Men jeg kjenner følelsen, ingenting ser godt ut. Også er det for slitsomt å lage noe...

kjipt det, kanskje pappa mekker middag etterpå.

 

hva smaker egentlig vårruller?

Som kjøtt/kylling/scampi innpakket i vårrullpastry med diverse grønnsaker og nudler inni. Basically. :wee:

bør jeg teste?
Lenke til kommentar

Jeg syntes absolutt du burde teste!

 

Frosne vårruller er det verste i hele verden da,de blir ikke gode uansett hva du gjør. Og sausen som ofte er med i pakkene, æsj.

Høres ut som du har en fin lørdagskveld! :D

 

edit: Nå stikker jeg å spiser. Prøv å ikke savn meg for mye a!

Endret av theajos
Lenke til kommentar

Jeg syntes absolutt du burde teste!

 

Frosne vårruller er det verste i hele verden da,de blir ikke gode uansett hva du gjør. Og sausen som ofte er med i pakkene, æsj.

Høres ut som du har en fin lørdagskveld! :D

jeg har en ellers kjedlig kveld, da det mest intresange jeg gjør er å komentere en velkomsttråd.

Lenke til kommentar

edit: Nå stikker jeg å spiser. Prøv å ikke savn meg for mye a!

En umulighet :O

Hvordan kan man finne denne restauranten da? Burde jo nesten teste det en gang.

 

jeg har en ellers kjedlig kveld, da det mest intresange jeg gjør er å komentere en velkomsttråd.

Er da vel ikke så ille det, vel? :D

Lenke til kommentar

edit: Nå stikker jeg å spiser. Prøv å ikke savn meg for mye a!

En umulighet :O

Hvordan kan man finne denne restauranten da? Burde jo nesten teste det en gang.

 

Ingenting er umulig!

Restauranten ligger på sagene og heter Bamboo. De har forøvrig veldig god sushi der også!

 

Ostepopp, Cola og denne tråden. Faen livet blir ikke bedre.

True story bro.

 

men da må jeg faktisk gjøre noe, ergo det er for avansert

22225555!

 

En iskald Samuel Adams Boston Lager og fortsatt varmt ute. Fått masse nye fregner også. Og hører naboene gaule med på Pink Floyd. Og en Terry Pratchett-bok. Helt grei lørdagskveld dette. ^^

Fregner :w00t:
Lenke til kommentar

Der er vel derfor man soler seg i utgangspunktet, så da er det vel bare å kjøre på :D

Sant sant!

22225555!

annen ting jeg har mangel på er penger, men nå har jeg spist pølsegryta så problemet er løst :D

Gratulerer. Mett = Lykkelig! :D

 

Har forøvrig vært inne å tittet på DNFK og jeg syntes den så ganske fryktinngytende ut. Tror jeg holder meg her jeg.

 

Tjena!

Visse introduksjonstråder blir alltid så populær. :hmm:

 

Sol og sol, jeg blir som regel rød av det.

Vitamin D vett, viktige greier. Ble mye rød før i tiden, men jeg har forstått viktigheten av solkrem og oppbygging av pigment! :wee: Endret av theajos
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...