Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Da har du missforstått en vesentlig ting her i livet. Penger er grønnsaker. De vokser under jorda, og er derfor relativt vanskelig å få øye på. De trives best på steder der de blir trokket på av store folkemengder Enkelte ganger når det regner, gjør de som meitemarken og kommer opp på bakkenivå, og det er da enkelte mennesker som finner disse og plukker dem opp.

 

Slik blir pengene født =)

Nå blir jeg veldig usikker her. Hvem av dere snakker sant?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte å lure på om jeg hadde lagd hamburgere feil hele livet :p

 

Trodde du visste at hamburgere skulle friteres? :p Man kan jo frityrsteke hva som helst, f.eks. sjokolade og poteter! :ohmy:

Pommes frites er jo poteter da :p Lurer på hvordan frityrburger hadde smakt!

Helt greit, men foretrekker å fritert bacon. <3

 

At du tok deg tid til å ta så mange bilder mens du holdte på :O

Blitt påvirka av søstrene sisters. :p

den til hanna e rhva man kan kalle en rosablogg.

Åpna den i y fane så leste jeg igjennom DMFK før jeg gikk videre.

Glemtes fort brått så var alt rosa

Yeah. Skremmende rosa. :|

Ja.

Tastaturet mitt har starta å fuske ikveld, det suger, nå må jeg kanskje kjøpe nytt å.

Lenke til kommentar

Ja, du har helt rett i at det er småmynt som har lettest for å formere seg, og det skal dermed mindre til før de kommer opp på bakken. De aller laveste valørene kan til og med gro innendørs, særlig på kjøpesenter.

 

Beklager, jeg burde spesifisert "rotgrønnsak"

 

Makes sense. Takk for at du ryddet opp idet for meg!

 

Bare hyggelig. Er det vi er her for

Sånn, bortsett fra å sende jenter/nye brukere ut i matkverna så de blir slaktet. =)

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

hvis man skal grave opp pengerøtter, hvor bør jeg grave, og hvor dypt?

De gror som oftest best under asfalt eller betong. Det er derfor ikke tilstrekkelig med spade. Du påberoper deg dessuten en viss risiko for å få et par blå blinkende lys i ansiktet mens du holder på, så jeg vil anbefale deg å ikke presse naturen, men heller la de få komme opp på egenhånd når de er klare.

 

Men om du så absolutt må, så er det et minimum av 6,5cm asfalt eller 25cm betong. Deretter må du grave en halv meter ned i jorda under.

Lenke til kommentar

Ja, du har helt rett i at det er småmynt som har lettest for å formere seg, og det skal dermed mindre til før de kommer opp på bakken. De aller laveste valørene kan til og med gro innendørs, særlig på kjøpesenter.

 

Du vet vel ikke om en valuta det er mulig å dyrke på hybelen?

Lenke til kommentar

Ja, du har helt rett i at det er småmynt som har lettest for å formere seg, og det skal dermed mindre til før de kommer opp på bakken. De aller laveste valørene kan til og med gro innendørs, særlig på kjøpesenter.

 

Du vet vel ikke om en valuta det er mulig å dyrke på hybelen?

Stort sett bare 50-øringer. Disse er faktisk noe spesielle da de ikke har noen verdi, samt at de ved visse omstendigheter kan dyrkes i møbler. Sofa og stresslesser kan være et fint sted å starte. Men det krever som sagt at de blir trokket til litt, så jeg vil anbefale å f.eks. innvitere til fest. Dette vil skape en god grobunn, og det vil vokse penger i lang tid fremmover.

 

Sånn, bortsett fra å sende jenter/nye brukere ut i matkverna så de blir slaktet. =)

 

Bare for å ikke glemme hvor hamburgerene kommer bra =)

Prøver du å innsinuere at Datasmurfen sitter og gomler i seg thea? :O

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

Du vet vel ikke om en valuta det er mulig å dyrke på hybelen?

Tror 50øringer kunne dyrkes inne men de er jo utgått nå så vet ikke om du får tak i noen frø..

 

Stort sett bare 50-øringer. Disse er faktisk noe spesielle da de ikke har noen verdi, samt at de ved visse omstendigheter kan dyrkes i møbler. Sofa og stresslesser kan være et fint sted å starte. Men det krever som sagt at de blir trokket til litt, så jeg vil anbefale å f.eks. innvitere til fest.

Great minds think alike.
Lenke til kommentar

Prøver du å innsinuere at Datasmurfen sitter og gomler i seg thea? :O

 

Det er meget mulig, men ikke godt å si. Du får spørre Datasmurfen eller Thea om det.

 

Tror 50øringer kunne dyrkes inne men de er jo utgått nå så vet ikke om du får tak i noen frø..

Fant 2 frø på stuebordet nå :D Nå er det bare å håpe at de formerer seg og utvikler seg til stor verdi. Litt som druer blir til vin

Lenke til kommentar

hvis man skal grave opp pengerøtter, hvor bør jeg grave, og hvor dypt?

De gror som oftest best under asfalt eller betong. Det er derfor ikke tilstrekkelig med spade. Du påberoper deg dessuten en viss risiko for å få et par blå blinkende lys i ansiktet mens du holder på, så jeg vil anbefale deg å ikke presse naturen, men heller la de få komme opp på egenhånd når de er klare.

 

Men om du så absolutt må, så er det et minimum av 6,5cm asfalt eller 25cm betong. Deretter må du grave en halv meter ned i jorda under.

da er det trolig at jeg ut med flere mynter en jeg får gravd opp, den planen er da avskrevet.

 

Datasmurfen - hvordan smaker Thea?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...