Gå til innhold

theajos: Hallo!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lager selv :thumbup:

Må man ha frityrkoker eller holder det med en kjele med olje?

wtf?

 

Innser at jeg kanskje dumma meg litt ut, tenke på vårruller, men så først nå at linken var for hamburger. Det trenger man ikke frityrkoker til, så vidt jeg vet :p

Lenke til kommentar

Begynte å lure på om jeg hadde lagd hamburgere feil hele livet :p

 

Trodde du visste at hamburgere skulle friteres? :p Man kan jo frityrsteke hva som helst, f.eks. sjokolade og poteter! :ohmy:

Pommes frites er jo poteter da :p Lurer på hvordan frityrburger hadde smakt!
Lenke til kommentar

Begynte å lure på om jeg hadde lagd hamburgere feil hele livet :p

 

Trodde du visste at hamburgere skulle friteres? :p Man kan jo frityrsteke hva som helst, f.eks. sjokolade og poteter!

 

Er det sant? :O Kunne jeg aldri forestilt meg. Trodde poteten fikk en magisk sammensetning når den ble frosset ned og kuttet i spesielt mønster =)

 

Hvem tar utfordringen å lage frityrburger? Førstemann!

Endret av r2d290 waits for alice
Lenke til kommentar

Er det sant? :O Kunne jeg aldri forestilt meg. Trodde poteten fikk en magisk sammensetning når den ble frosset ned og kuttet i spesielt mønster =)

 

 

Og jeg som trodde potetene vokste i lange, tynne biter.. Akkurat som at penger vokser på trær? :p

Lenke til kommentar

Begynte å lure på om jeg hadde lagd hamburgere feil hele livet :p

 

Trodde du visste at hamburgere skulle friteres? :p Man kan jo frityrsteke hva som helst, f.eks. sjokolade og poteter! :ohmy:

Pommes frites er jo poteter da :p Lurer på hvordan frityrburger hadde smakt!

Helt greit, men foretrekker å fritert bacon. <3

 

At du tok deg tid til å ta så mange bilder mens du holdte på :O

Blitt påvirka av søstrene sisters. :p

den til hanna e rhva man kan kalle en rosablogg.

Åpna den i y fane så leste jeg igjennom DMFK før jeg gikk videre.

Glemtes fort brått så var alt rosa

Yeah. Skremmende rosa. :|

Lenke til kommentar

Da har du missforstått en vesentlig ting her i livet. Penger er grønnsaker. De vokser under jorda, og er derfor relativt vanskelig å få øye på. De trives best på steder der de blir trokket på av store folkemengder Enkelte ganger når det regner, gjør de som meitemarken og kommer opp på bakkenivå, og det er da enkelte mennesker som finner disse og plukker dem opp.

 

Slik blir pengene født =)

Endret av r2d290 waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg lærer meg så mye nytt her!

Sånt lærer man ikke ellers. Verden ellers ser ut til å mene at penger ikke vokser på trær

Det er ikke rart myndighetene holder det hemmelig da, tenk på hvor mye hogst det hadde vært om dette hadde vært allmenn kjent...
Lenke til kommentar

Da har du missforstått en vesentlig ting her i livet. Penger er grønnsaker. De vokser under jorda, og er derfor relativt vanskelig å få øye på. De trives best på steder der de blir trokket på av store folkemengder Enkelte ganger når det regner, gjør de som meitemarken og kommer opp på bakkenivå, og det er da enkelte mennesker som finner disse og plukker dem opp.

Slik blir pengene født =)

 

Det er da mange grønsaker som ikke vokser under jorda. Åssen penger tenker du på? 1000lappene må vokse høyt oppe, mens myntene muligens vokser under jorda :)

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...